Centrala telefoniczna call center – CTI

Centrala systemu call centerPodstawą funkcjonowania systemów call center jest centrala telefoniczna udostępniająca funkcjonalność CTI (Compueter Teephony Integration). Dzięki zastosowaniu CTI jak i udostępnieniu oprogramowania call center w chmurze, telemarketerowi wystarczy komputer i już może wykonywać swoją pracę z dowolnego miejsca z dostępem do internetu. Centrala telefoniczna CallCenterOnline  to kompleksowe rozwiązanie dla każdego telemarketingu:

  • Pozwala na wykonywanie rozmów bezpośrednio z komputera telemarketera.
  • Minimalne wymagania dla komputerów telemarketerów. Wystarczy podstawowa konfiguracja komputera, która poprawnie współpracuje z przeglądarką internetową np. Mozilla Firefox.
  • Rozmowy można wykonywać również za pomocą standardowych telefonów VoIP lub softphonów zainstalowanych w smartfonach.
  • Centrala współpracuje z dowolnym operatorem telekomunikacyjnym.
  • Istnieje możliwość wybrania własnego operatora i technologii realizacji połączeń VoIP, GSM, PSTN, ISDN.
  • Istnieje możliwość zastosowania jednocześnie wielu rozwiązań telekomunikacyjnych (wielu operatorów, wielu technologii) co zwiększa bezpieczeństwo prowadzenia firmy.
  • Centralę systemu call center, można wykorzystać jednocześnie jako centralę telefoniczną w całym przedsiębiorstwie.
  • Obsługa ruchu przychodzącego może być poprzedzona dowolnymi zapowiedziami IVR i w zależności od potrzeby przekierowywana do wskazanego pracownika (grupy pracowników) lub na zewnętrzne telefony np. komórki.
  • Centralę systemu można integrować z centralami już funkcjonującymi w firmie, dzięki czemu zachowana zostaje pierwotna struktura telekomunikacyjna w przedsiębiorstwie.

Od nas dostajesz wszystkie składniki systemu call center w jednym produkcie.