CZEGO POTRZEBUJE TELEMARKETER ABY ROZPOCZĄĆ PRACĘ Z SYSTEMEM CALL CENTER?

System Call Center Nexus jest przystosowany do zdalnej pracy telemarketerów. Telemarketerzy mogą pracować:

  • w lokalizacji call center,
  • w strukturze rozproszonej,
  • w trybie home-working.

Aby telemarketer mógł rozpocząć pracę z Systemem Call Center Nexus, należy go wyposażyć  w:

  • łącze internetowe,
  • komputer podłączony do Internetu,
  • słuchawki nagłowne z mikrofonem,
  • oraz spokojne miejsce, w którym można prowadzić rozmowy.

Wymagana przepustowość łącza internetowego to około 200 Kb/s dla każdego pracującego telemarketera, czyli np. 1Mb/s dla 5 telemarketerów w jednej lokalizacji. Wymagana przepustowość łącza dotyczy transmisji w obydwie strony - zarówno upload jak i download musi spełniać wymagania minimalnej przepustowości.

Komputer telemarketera powinien płynnie pracować z przeglądarką internetową (sugerowana aktualna Mozilla Firefox), więc 2-rdzeniowy procesor i 2GB RAM w zupełności wystarczą. Do komputera należy podłączyć słuchawki z mikrofonem.

Słuchawki powinny być lekkie i wygodne, najlepiej jednouszne (np. Plantronics Audio 310), co wpływa pozytywnie na ergonomię pracy. Dobierając słuchawki należy zwrócić uwagę na standard podłączenia ich do komputera (1 x jack, 2 x jack lub USB).

Odnośnie słuchawek nie ma specjalnych wymagań, należy jednak zwrócić uwagę aby były one lekkie i wygodne. Najlepiej aby były to słuchawki jedno uszne (np. Plantronics Audio 310) co wpływa pozytywnie na ergonomię pracy. Dobierając słuchawki należy zwrócić uwagę na standard podłączenia ich do komputera (1 x jack, 2 x jack lub USB)