Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

FUNKCJE POPRAWIAJĄCE EFEKTYWNOŚĆ PRACY W CALL CENTER

26.10.2016

Oto cztery najważniejsze funkcje dobrego Systemu Call Center, dzięki którym firmowa infolinia lub kanał kontaktu z klientem będzie funkcjonować w 100% efektywnie:

  • CTI (Computer Technology Integration) integracja komputera telemarketera z telefonią. Dzięki zastosowaniu CTI narzędziem pracy jest komputer podłączony do Internetu, który spełnia jednocześnie rolę telefonu. Połączenia są automatycznie dystrybuowane do agentów przez System Call Center.
  • Call Blending pozwala na pracę w wielu kampaniach jednocześnie. Telemarketer może odbierać połączenia z infolinii, a kiedy nie dzwoni żaden klient, oprogramowanie Call Center automatycznie podaje agentowi połączenia w ruchu wychodzącym.
  • Dialer jest to mechanizm który zgodnie z założonym wcześniej harmonogramem automatycznie podaje telemarketerom połączenia w ruchu wychodzącym. Mechanizm dialera pilnuje, aby umówione rozmowy zostały wykonane w ustalonym terminie, dzięki czemu żadne połączenie nie zostanie pominięte lub zapomniane przez telemarketera. Dialer odpowiada również za utrzymanie efektywnego tempa pracy Call Center.
  • Click-to-Call czyli kliknij żeby zadzwonić? to jedna z funkcji CTI (integracji komputera z telefonią), dzięki której telemarketer nie musi wybierać połączeń ręcznie. Wybranie przez telemarketera funkcji click-to-call na karcie klienta powoduje automatyczne rozpoczęcie nawiązywania wskazanego połączenia telefonicznego.

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość