JAK DZIĘKI SYSTEMOWI CALL CENTER POPRAWIĆ EFEKTYWNOŚĆ PRACY TELEMARKETERÓW?

W większości przedsiębiorstw handlowo-usługowych telefon i e-mail to podstawowe narzędzie pracy działu sprzedaży.

Obecnie każda firma handlowa wykorzystuje w procesie sprzedaży mniej lub bardziej rozbudowany telemarketing. Nie zawsze firma ma wyodrębnioną strukturę Call Center i pracownicy nie zawsze są nazywani telemarketerami, jednak nie zmienia to faktu, że ich praca polega w głównej mierze na pozyskiwaniu klientów i utrzymywaniu relacji z wykorzystaniem telefonu i e-maila.

Niestety w wielu tego typu Call Center pracuje się ciągle ręcznie, wykorzystując do kontaktów z klientami zwykłe telefony stacjonarne lub komórkowe, a efekty pracy telemarketerów gromadzone są w przestarzałych stosach papierowej dokumentacji, w arkuszach Excela lub w najlepszym przypadku w firmowym CRMie.

Dlaczego tak wiele przedsiębiorstw nie korzysta z korzyści, jakie daje zastosowanie w pracy telemarketerów dedykowanego Systemu Call Center? Powodem jest zazwyczaj niewiedza i brak doświadczenia w korzystaniu z profesjonalnych rozwiązań usprawniających pracę telefonicznych sprzedawców.

Czy ten problem dotyczy Twojej firmy? Możemy pomóc, ponieważ chętnie dzielimy się naszym bogatym doświadczeniem.

Jeśli nie zadowala Cię efektywność pracy Twoich telefonicznych sprzedawców - zapraszamy na konsultację, dzięki której:

  • przekonasz się, jak bardzo możemy podnieść efektywność pracy telemarketerów w Twojej firmie;
  • przyznasz, że efekty zmiany widoczne są praktycznie natychmiastowo, dzięki czemu inwestycja związana z wdrożeniem nowoczesnych rozwiązań Call Center zwróci się w 2-4 tygodni.