LOKALIZACJA CALL CENTER – NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ?

Obecnie większość Call Center korzysta z dedykowanego Systemu Call Center w chmurze, dlatego czynnikiem warunkującym wybór lokalizacji jest dobrej jakości łącze internetowe. Połączenia telefoniczne za pośrednictwem Systemu Call Center są realizowane w technologii VoIP, więc łącze internetowe wymaga nie tylko wysokich przepustowości download, ale również upload.

Idealna lokalizacja Call Center posiada możliwość podłączenia Internetu od co najmniej 2 operatorów. Dzięki temu w przypadku awarii łącza od jednego operatora jest zapewnione łącze backupowe.

W Call Center praca odbywa się zazwyczaj na zbiorach danych osobowych, więc pomieszczenia muszą spełniać wymagania polityki bezpieczeństwa informacji. Niektóre branże mają również własne dodatkowe wymagania dotyczące bezpieczeństwa danych ? instalacje alarmowe, całodobowa ochrona itp.

Co można zrobić dla poprawienia efektywności pracy Call Center, jeśli z pewnych względów jesteśmy zmuszeni zdecydować się na lokalizację, w której jest problem z Internetem? W takich przypadkach należy rozważyć instalację Systemu Call Center na serwerze wewnątrz firmy i wybrać alternatywną do VoIP technologię realizacji połączeń.

Dobrym rozwiązaniem jest postawienie w firmie bramy GSM, dzięki czemu można realizować ruch Call Center za pomocą kart SIM.

Jak widzisz, System Call Center nie stanowi dla nas tajemnic ? zadzwoń do nas już dziś, żeby jak najszybciej rozwiać Twoje wątpliwości.