Pomoc na każdym kroku!

Aby zagwarantować Ci najwyższą jakość obsługi wprowadziliśmy nową funkcjonalność - rozwijane okienko pomocy dostępne w każdym momencie korzystania z aplikacji systemu Call Center Online.

system call center online wsparcie techniczne, help desk dla call center

System Call Center Online jest bardzo prosty i intuicyjny w obsłudze - aczkolwiek jak każda aplikacja, może wymagać chwili by móc w pełni zrozumieć "intencje autora". W takiej sytuacji, nie marnuj swojego czasu tylko śmiało napisz do nas. Sprawdź i przekonaj się, jak szybko możesz uzyskać wsparcie techniczne w systemie Call Center Online.

Wystarczy wysunąć okienko rozmowy w prawym dolnym, rogu i napisać wiadomość. Odpowiemy Ci na każde pytanie oraz w razie potrzeby pomożemy skonfigurować system krok po kroku.

Uzyskanie pomocy nigdy dotąd nie było aż tak wygodne!

Jeśli chciałbyś założyć swoje własne call center, a obawiasz się, że obsługa systemu Cię przerośnie - wypróbuj system Call Center Online przez 30 dni za darmo! Chętnie pomożemy Ci zacząć - skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej.