Rozpocznij przygodę z własnym systemem Call Center

Sprawdzonym sposobem na zmniejszenie wydatków oraz zwiększenie zysków firmy jest wdrożenie systemu CCO. Reorganizacja w strukturze funkcjonowania działu telemarketerów pozwoli wykonywać im kilkukrotnie więcej połączeń w ciągu każdego dnia - nawet 300% dotychczasowych norm. Przekonaj się sam korzystając z 30 dniowych bezpłatnych testów.

oszczędzanie z call center

Droga od zainteresowania systemem do uzyskania sprawnie dzwoniącego zespołu telemarketerów jest bardzo prosta. Jedyne co należy zrobić to:

  • skontaktuj się z nami za pomocą formularza TMSolution lub formularza Call Center Online bądź telefonicznie: 71 60 60 920
  • wybierz termin wirtualnej prezentacji możliwości systemu
  • po otrzymaniu danych dostępowych zaloguj się do systemu w swojej przeglądarce
  • utwórz konta Agentów, zbuduj kampanię oraz dodaj do niej bazę klientów.
Gotowe!

Pamiętaj, że na każdym kroku nasi specjaliści są do całkowitej dyspozycji. Po transferze kodów dostępowych oferujemy szkolenie, w trakcie którego wspólnie z Tobą tworzymy pierwszą, w pełni sprawną kampanię, dodajemy do niej Twoich konsultantów i pomagamy przy ładowaniu bazy klientów.