Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

Sprzedaż w call center - prosty sposób

3.01.2018

Skrypt rozmowy call center

Klienci coraz więcej spraw załatwiają przez telefon. Jeszcze niedawno, gdy telemarketing w Polsce był w powijakach,  agenci call center musieli przekonywać klientów, że rejestrowana rozmowa telefoniczna wystarczy do złożenia zamówienia czy reklamacji. Wierzcie mi, wielu klientów i tak szło potem  do Biura Obsługi, żeby sprawdzić, czy to prawda. Dziś przez telefon można kupić praktycznie wszystko. Standardem staje się telefoniczna sprzedaż w segmencie telefonii komórkowej, reklamy, czy ubezpieczeń. Przez telefon możesz kupić zarówno bilet na koncert jak i buty.  Jak więc skutecznie  rozmawiać z klientami, by kupowali?

sprzedaż call center

Najważniejsze, to słuchać.

Klienta nie obchodzi jaki Twój produkt i Twoja firma są super. Klienta obchodzi, jedynie to co Ty możesz zrobić, żeby jemu żyło się lepiej.

Dlatego bardzo ważne jest, by dostrzec, jakie potrzeby ma klient. Najpierw zdawaj pytania, a następnie słuchaj odpowiedzi i bierz je pod uwagę i wykorzystując je jako Twoje argumenty sprzedażowe. Brzmi prosto? I jest proste.

Klient, który wie, że jest słuchany, zaczyna Ci ufać. Zaczyna być lojalny. Jeśli dzwonisz do firmy, zwróć najpierw uwagę czym się ona zajmuje. Wiedząc o tym, pokaż, że Twój rozmówca nie jest jednym z wielu klientów. Przygotuj się indywidualnie do rozmowy, dzięki  czemu wzbudzisz zaufanie i ciekawość Twojego rozmówcy. Taki przebieg rozmowy sprawia, że rozmówca staje się bardziej otwarty, zaczyna być zaintrygowany tym, dokąd zmierza rozmowa.

Dobry sprzedawca szybko zmierza do zamknięcia rozmowy, ale zanim przejdziesz do finalizacji warto upewnić klienta, że produkt, który mu oferujesz jest idealny właśnie dla niego. Jak to zrobić? Naturalnie zadając pytania otwarte, słuchając i wykorzystując zgromadzoną wiedzę jako Twoje argumenty sprzedażowe. Jakie pytania pomogą Ci dostosować ofertę dokładnie do potrzeb klienta? Np. „Jak jest najważniejsza cecha (produktu), na którą zwraca Pan uwagę podczas wyboru oferty?” lub „Co zazwyczaj sprawia, że jest Pani zadowolona z zakupu (produktu)”

Powodzenia!

 

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość