Wsparcie na starcie


Wiemy doskonale, że rozwój Twojej firmy wymaga dużych nakładów finansowych, dlatego przez pierwszy miesiąc udostępniamy naszym Klientom System Call Center za 0zł. Korzyści wynikające z całomiesięcznego bezpłatnego użytkowania naszego oprogramowania pozwolą Twojemu Call Center na łatwiejszy start i szybszy zwrot inwestycji.

Jednorazowo lub w abonamencie


Zakup systemu można zrealizować na dwa sposoby: zakup jednorazowy lub wygodny miesięczny abonament. Każdy gwarantuje szybki zwrot zainwestowanego kapitału. Obydwa sposoby zakupu sprawiają, że inwestycja w System Call Center Online w praktyce finansuje się sama, już w pierwszych dniach użytkowania.

Abonament Systemu Call Center – licencja miesięczna


Cennik jest prosty i jednoznaczny:

Pierwsze 30 dni = 0 zł
Pierwsze stanowisko = 199 zł
Każde następne stanowisko = 100 zł

W tej cenie dostajesz wszystkie funkcje systemu Call Center Online.
OpcjaKoszt
Wdrożenie – jednorazowo0zł
Ilość stanowisk:
199
Koszt miesięczny199

Jednorazowy zakup Systemu Call Center – licencja bezterminowa


Zakup Systemu Call Center w modelu rabatowym, uzależnionym od ilości licencji. Inwestycja jest zgodna z zasadą „Płacisz raz, używasz cały czas”. Licencje w momencie zakupu stają się Twoją własnością, natomiast zwiększenie efektywności pracy telemarketerów, dzięki zastosowaniu Call Center Online sprawia, że cała inwestycja zwraca się zazwyczaj już w kolejnym miesiącu po zakupie systemu.
OpcjaKoszt
Wdrożenie0zł
Ilość stanowisk:
1999
Koszt1999