System Call Center Online- jeden produkt, wiele możliwości


Call Center Online jest kompletnym systemem teleinformatycznym, wspomagajacym pracę i zarządzenie Call Center. Przekonaj sie jakie korzyści osiągniesz z zastosowania profesjonalnego systemu pracy w Twoim Call Center:
  • Automatyczne wybieranie połączeń – dzięki zastosowaniu automatycznych dialerów, Twoi Telemarketerzy wykonają 2-3 razy więcej rozmów, niż w klasycznym Call Center. Dodatkowo pracownicy nie muszą pamiętać o umówionych wcześniej rozmowach, ponieważ Call Center Online poda Telemarketerowi rozmowę, dokładnie w ustalonym z klientem terminie.
  • Zdalny dostęp do Call Center – stanowisko telemarketera to jedynie komputer wyposażony w przeglądarkę internetową oraz słuchawki. Rozwiązanie to, z jednej strony daje Telemarketerom możliwość pracy zdalnej, z drugiej strony, Tobie jako Menadżerowi, umożliwia zdalną kontrolę całego procesu obsługi klienta, bez wychodzenia z domu.
  • Wszyscy klienci w jednym miejscu – wyniki wszystkich rozmów z Twoimi klientami, są dostępne w jednym systemie. Wiesz kiedy odbyła się rozmowa, z jakim wynikiem, i na kiedy jest zaplanowany kolejny kontakt. Dzięki temu, w łatwy sposób możesz zarządzać relacjami z klientami i budować precyzyjne akcje telemarketingowe, maksymalizując dochód.
  • Monitoring pracy Telemarketerów – wiesz ile rozmów i z jakimi wynikami przeprowadzili Twoi Telemarketerzy. Dziki statystykom pracy, możesz sprawnie zarządzać efektywnością pracy zarówno całego Call Center, jak i poszczególnych Telemarketerów. Monitoring on-line sprawia, że praca całego Call Center widoczna jest na ekranie Twojego komputera.
  • Wysyłka e-maili i SMSów – Call Center to nie tylko rozmowy telefoniczne. Dzięki zastosowaniu scenariuszy i skryptów rozmów, Telemarketerzy mogą wysyłać SMSy i e-maile do klientów, bezpośrednio z systemu, podczas prowadzenia rozmowy telefonicznej.
Call Center Online jest kompletnym systemem Call Center, który posiada pełną funkcjonalność centrali telefonicznej. Koszt połączeń zależy tylko od Ciebie, ponieważ rozmowy mogą być wykonywane za pośrednictwem dowolnego operatora telefonicznego (również GSM).
System Call Center Oniline
System Call Center Online: moduł IVR

Moduł IVR


Moduł IVR to narzędzie automatyzujące procesy obsługi klienta, poprzez inteligentne kierowanie ruchem telekomunikacyjnym. System pozwala, nie tylko na identyfikację i autoryzację klienta, jeszcze przed fizycznym kontaktem z pracownikiem firmy, ale potrafi wręcz zastąpić fizyczny kontakt klienta z Telemarketerem poprzez np:
  • Zapoznanie się klienta z nagraną ofertą firmy.
  • Prezentację klientowi indywidualnych komunikatów po autoryzacji.
  • Zmniejszenie ruchu, poprzez automatyczne odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
  • Automatyzację komunikatów windykacyjnych.
IVR przyczynia się do znaczącego obniżenia kosztów obsługi klienta. IVR jest autonomicznym oprogramowaniem współpracującym z centralami Asterisk, a w połączeniu z oprogramowaniem Call Center Online pozwala, zarówno na inteligentne zarządzanie pracą telemarketerów w ruchu przychodzącym, jak i na budowanie interaktywnych scenariuszy SMSów głosowych w ruchu wychodzącym.
System Call Center Online: moduł IVR

Moduł Skrypter


Moduł Skrypter to narzędzie umożliwiające budowanie scenariuszy rozmów. Telemarketer prowadzi rozmowę podążając za scenariuszem i komunikatami zawartymi w skrypcie obsługi. Zastosowanie skryptów rozmów w znaczący sposób wpływa na zmniejszenie kosztów związanych z edukacją Telemarketerów i umożliwia standaryzację procesów obsługowych. Skrypter umożliwia:
  • Budowę zarówno prostych jak i zaawansowanych wielostronicowych skryptów rozmów.
  • Odwzorowanie ścieżek obsługi klienta i przeprowadzenie Telemarketera przez całą rozmowę.
  • Wysyłanie e-maili  i SMSów bezpośrednio ze skryptu.
  • Budowę wielu skryptów do jednej kampanii i podmianę ich bez przerwy w pracy call center.
Dzięki zastosowaniu domyślnego interfejsu typu drag&drop, narzędzie jest bardzo proste w obsłudze. Zbudowanie nawet zaawansowanych ścieżek obsługowych zajmuje Menadżerowi call center nie więcej jak kilka do kilkunastu minut.
Call Center Online Skrypter
Call Center Online PABX

Moduł PABX


Moduł PABX to VoIP’owa centralka biznesowa umożliwiająca prowadzenie komunikacji głosowej. Pomiędzy oddziałami firmy komunikacja odbywa się bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Centrala może współpracować zarówno z softphonami, jak i aparatami stacjonarnymi, dając wymierne oszczędności kosztów połączeń. PABX to integralny składnik systemu Call Center Online, dzięki czemu centrala systemu call center może być wykorzystywana jako w pełni funkcjonalna firmowa centrala telefoniczna.
Nexus PABX

Moduł SMS


Moduł SMS to narzędzie do prowadzenia zautomatyzowanych kampanii smsowych. Dzięki budowaniu wiadomości przy użyciu szablonów operator jest w stanie, w ciągu chwili, przesłać tysiące smsów o dynamicznie dostosowanej treści. Moduł SMS pozwala na prowadzenie skutecznej kampanii komunikacyjnej z klientami bez ponoszenia kosztów związanych z zatrudnieniem pracowników.
Call Center Online SMS
Call Center Online VSMS

Moduł SMS Głosowy (VSMS)


Moduł SMS Głosowy to narzędzie umożliwiające tworzenie kampanii marketingowych, polegających na odtwarzaniu powtarzalnych komunikatów głosowych, podczas kontaktów telefonicznych realizowanych w sposób automatyczny. Moduł umożliwia m.in. tworzenie komunikatów interaktywnych, będących wstępem do kontaktu pomiędzy klientem a konsultantem telefonicznym oraz budowanie ankiet.
Call Center Online VSMS

Moduł Kampanie Email


Moduł Kampanie Email to narzędzie do prowadzenia obsługi klienta za pomocą kanału mailowego. Doskonale współpracuje z kampaniami telefonicznymi, pozwala na wykorzystanie poczty elektronicznej jako kolejnego kanału kontaktu z klientem.
Call Center Online SMS
Call Center Online VSMS

Moduł CRM


Moduł CRM umożliwia budowanie trwałych relacji z klientem oraz prowadzenie historii kontaktów. Moduł udostępnia zestaw narzędzi pozwalających na: opisywanie klientów za pomocą zdefiniowanych przez operatora cech oraz prowadzenie szybkich kampanii marketingowych, tworzonych w oparciu o zdefiniowane kryteria biznesowe. Moduł może z powodzeniem stanowić główne narzędzie do przechowywania informacji o kliencie w firmie.
Call Center Online VSMS