System contact center dla małych firm

Własne Call Center

Polski sektor przedsiębiorstw jest zdominowany przez mikroprzedsiębiorstwa, których udział w strukturze wszystkich przedsiębiorstw wynosił w 2018 roku aż 96,2%.

wdrażanie, startup, mikroprzedsiębiorstwo

Największa liczba mikroprzedsiębiorstw działa w usługach (53%) i handlu (25%), co sprawia, że zastosowanie profesjonalnych narzędzi komunikacji z klientami, jest naturalną inwestycją wspomagającą prowadzenie biznesu.

Większość małych przedsiębiorstw boryka się z podobnymi problemami, jakimi są ograniczony budżet na inwestycje i brak czasu na wdrożenie innowacji. Patrząc przez ten pryzmat i rozważając wdrożenie w swojej firmie systemu contact center, przedsiębiorca często rezygnuje na wstępie z pomysłu rozwoju, tłumacząc, że będzie to drogie i czasochłonne. Jest to niewątpliwie myślenie błędne, wpędzając przedsiębiorcę w dalszą spiralę braku czasu i środków na rozwój i innowacje.

Skąd wziąć czas i środki na wdrożenie systemu contact center?

Główna myśl jaka przyświecała nam podczas budowania System Call Center Online, to intuicyjność i prostota obsługi. Sami jesteśmy przedsiębiorcami i wiemy, jak cenny jest czas w firmie, dlatego oprogramowanie udostępniamy praktycznie w momencie podpisania umowy i od pierwszego dnia wspieramy naszych partnerów w rozpoczęciu pracy z oprogramowaniem. Przygotowanie systemu do pracy nie wymaga żadnych zabiegów instalacyjnych. Wystarczy włączyć przeglądarkę internetową, wgrać bazę danych, określić scenariusz rozmowy i system jest gotowy do pracy. W najprostszym wydaniu wraz ze szkoleniem z obsługi zajmuje to nie więcej jak jedną godzinę.

Wiedząc natomiast o ograniczeniach budżetowych, przygotowaliśmy system wsparcia małych przedsiębiorstw "Wsparcie na starcie" pozwalający na bezpłatne rozpoczęcie pracy z użyciem profesjonalnych rozwiązań contact center. Poza tym, system płatności jest maksymalnie uproszczony, bez potrzeby studiowania skomplikowanych cenników - wszystkie funkcje udostępniamy w jednej cenie.

Prowadzisz mikroprzedsiębiorstwo - skontaktuj się i sprawdź, jak łatwo możesz poprawić jakość kontaktów z Twoimi klientami.

Rozpocznij przygodę z własnym systemem call center już dziś!