Szkolenia Telemarketerów i Menadżerów Call Center


Proces szkoleniowy zawsze rozpoczynamy od rozpoznania potrzeb szkoleniowych zespołu. Najpierw prowadzone są rozmowy z Menadżerem Call Center, następnie Telemarketerzy wypełniają ankietę potrzeb szkoleniowych, która określa z czym pracownicy mają problemy, nad czym chcieliby popracować, jakie kompetencje rozwinąć. Jeśli jest taka możliwość, odsłuchujemy nagrane rozmowy. Dopiero po takim wstępie określany jest plan i zakres szkolenia. To wszystko dostajesz od nas zupełnie gratis. Szkolenia odbywają się zazwyczaj w formie warsztatowej, często w realnych warunkach pracy, tak aby nabyta wiedza była na bieżąco wykorzystana i ugruntowana. Uczymy nie tylko jak sprawić żeby klient był zadowolony z kontaktu z telemarketerem, ale wyrabiamy w pracownikach również nawyk, na którym zależy każdemu właścicielowi firmy – nawyk sprzedaży podczas każdego kontaktu.Po zakończeniu szkolenia, przygotowywany jest raport zawierający wnioski z przeprowadzonych warsztatów i sugestie dotyczące dalszej pracy z Telemarketerami. Dopełnieniem procesu szkoleniowego jest indywidualny lub zbiorowy coaching, który odbywają się zazwyczaj miesiąc po zakończeniu szkoleń. Ten proces może być kontynuowany jako stała współpraca z Trenerem. Współpraca coachingowa z Trenerem polega na bieżącym odsłuchiwaniu rozmów i w zależności od potrzeby (np.: raz na miesiąc, raz na kwartał), na prowadzeniu indywidualnych lub zbiorowych spotkań z telemarketerami. Trener to osoba mająca w zespole autorytet, ale pracująca z telemarketerami na zasadzie partnerstwa. Dzięki układowi partnerskiemu, podczas pracy nad zwiększeniem kompetencji, osiąga się zdecydowanie lepsze wyniki, niż w pracy na zasadzie pracownik-przełożony. Wartością jaką dodatkowo, niejako gratis, zyskasz w tym modelu, jest motywacja zespołu i zewnętrzne, świeże spojrzenie Trenera na Twoją organizację. Przynosi to zazwyczaj bardzo pozytywne skutki w postaci nowych pomysłów i usunięcia rutynowo niezauważanych blokad rozwoju biznesu. Co osiągasz dzięki stałej współpracy coachingowej z trenerem;
  • Automatyzację procesu szkoleniowego
  • Ciągły nadzór nad jakością i efektywnością obsługi klient i sprzedaży
  • Ciągły dostęp do najlepszych praktyk sprzedażowych i coachingowych.
  • Doświadczenie specjalisty, który wprowadza świeże spojrzenie na Twój biznes
Standardowym rezultatem wprowadzenia cyklicznych zewnętrznych coachingów jest zwiększenie efektywności sprzedaży o minimum 50%.Kompetencje wyszkolonych przez nas telemarketerów mogą być użyte przeciwko Tobie. Oni naprawdę skutecznie potrafią negocjować podwyżkę!  Próbkę naszych technik szkoleniowych znajdziesz w książce „Świadomy Telemarketing” Skontaktuj się z nami.