Telefon w przeglądarce – nowa jakość

Miło nam poinformować o nowej rewolucyjnej funkcjonalności call center online – telefon w przeglądarce internetowej. Dotychczas aby wykonywać połączenia telefoniczne z pomocą systemu call center należało zainstalować na stacji roboczej dedykowany telefon (X-lite, Zoiper, Phonerlite itp.) lub zestawić połączenie z biurkowym telefonem VoiP. Obecnie aby rozpocząć pracę z call center online wystarczy zalogować się w przeglądarce internetowej i to wszystko. Na komputerze nie instalujemy żadnego dodatkowego oprogramowania.

cco

Dzięki tej rewolucyjnej zmianie, używanie oprogramowania stało się dziecinnie łatwe. Rozpoczęcie pracy przez telemarketera nie wymaga praktycznie żadnego szkolenia. Wystarczy zalogować się na dedykowanej dla Ciebie stronie: https://NazwaTwojeFirmy/callcenteronline.pl i kliknąć klawisz „Rozpocznij pracę”. Następnie telemarketer ma 2 opcje do wyboru:

  • Włącz/wyłącz kampanię
  • Idź na przerwę

Połączenia mogą być podawane telemarketerowi automatycznie lub manualnie. Każda rozmowa opatrzona jest intuicyjnym scenariuszem rozmowy, dzięki któremu telemarketer prowadzony jest przez całą ścieżkę obsługi klienta. Scenariusz rozmowy może być wyposażony w opcję wysyłki maili lub SMSów jednym kliknięciem myszki.

A wszystko to dajemy w podstawowej cenie systemu z możliwością 30 dniowych bezpłatnych testów.

Skontaktuj się z nami i sprawdź sam jakie to proste.