Wybór operatora telekomunikacyjnego w call center

System Call Center Nexus  umożliwia realizowanie połączeń telefonicznych za pośrednictwem dowolnego operatora telekomunikacyjnego i technologii realizacji połączeń wybranej według uznania, dostosowanej do potrzeb Twojego Call Center:

  • Podstawową technologią realizacji połączeń jest telefonia internetowa VoIP: wystarczy jedynie podpiąć do komputera słuchawki z mikrofonem i od razu można rozmawiać z klientami bez żadnych dodatkowych urządzeń. Połączenia mogą być realizowane przez dowolnego operatora telekomunikacyjnego.
  • Połączenia można również realizować za pomocą technologii GSM. Z punktu widzenia telemarketera nic się nie zmienia ? telemarketer rozmawia z klientami używając słuchawek z mikrofonem podpiętych do komputera, natomiast połączenia realizowane są przy wykorzystaniu Twoich kart SIM. W tym przypadku System Call Center należy wyposażyć w dodatkowe urządzenie ? bramkę GSM.
  • Jeśli chcesz realizować połączenia używając standardowej linii telefonicznej PSTN, telefonii ISDN 2B+D lub ISDN 30B+D - również jest to możliwe. W tym przypadku serwer Systemu Call Center instalowany jest w siedzibie firmy i za pomocą dedykowanych kart rozszerzeń podłączany jest pod linię telefoniczną lub firmową centralę telefoniczną na miejscu.

Oferta dostępu do usług telefonicznych i internetowych dla firm jest obecnie bardzo bogata, a operatorzy prześcigają się w walce o klienta, tracąc niekiedy na jakości świadczonych usług. Jeśli nie wiesz z której technologii możesz skorzystać albo którego operatora wybrać lub potrzebujesz pomocy w negocjacji ceny połączeń - skontaktuj się z nami.

Nasze doświadczenie to Twoja baza wiedzy o CALL CENTER!

Jeśli nie wiesz co wybrać ? skontaktuj się i skorzystaj z doradztwa naszych specjalistów