Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

Wymagania techniczne systemu call center

20.10.2016

Wymagania techniczne dotyczące zastosowania systemu call center zależą od kliku czynników. Na początku należy określić, czy będziesz używał oprogramowania w chmurze, czy też polityka IT w Twojej firmie wymaga, aby oprogramowanie było zainstalowane na serwerze wewnętrznym. W najprostszym przypadku, korzystania z systemu call center w chmurze, potrzebujesz jedynie:

    • Łącze internetowe ? około 200Kb/s na każdego telemarketera
    • Komputer podłączony do internetu ? dwurdzeniowy procesora 2GB RAM
    • Słuchawki nagłowne z mikrofonem

W przypadku gdy nie chcesz korzystać z systemu w chmurze i decydujesz się na instalację systemu na stacjonarnym serwerze w Twojej firmie, należy oczywiście zakupić serwer. Specyfika sprzętu dobierana jest indywidualnie, w zależności od prognozowanego obciążenia systemu call center.

Jeśli w lokalizacji call center występuje problem z podłączeniem odpowiedniej jakości łącza internetowego, można skorzystać z możliwości realizacji połączeń w technologii GSM lub ISDN. W takim przypadku, oprócz stacjonarnego serwera, system należy wyposażyć w bramkę GSM lub odpowiednie karty rozszerzeń ISDN. Mamy rozwiązania na każdą sytuację.

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość