System Call Center Online- jeden produkt, wiele możliwości
Call Center Online jest kompletnym systemem teleinformatycznym, wspomagajacym pracę i zarządzenie Call Center. Przekonaj sie jakie korzyści osiągniesz z zastosowania profesjonalnego systemu pracy w Twoim Call Center:
Moduł IVR
Moduł IVR to narzędzie automatyzujące procesy obsługi klienta, poprzez inteligentne kierowanie ruchem telekomunikacyjnym. System pozwala, nie tylko na identyfikację i autoryzację klienta, jeszcze przed fizycznym kontaktem z pracownikiem firmy, ale potrafi wręcz zastąpić fizyczny kontakt klienta z Telemarketerem poprzez np:
Moduł Skrypter
Moduł Skrypter to narzędzie umożliwiające budowanie scenariuszy rozmów. Telemarketer prowadzi rozmowę podążając za scenariuszem i komunikatami zawartymi w skrypcie obsługi. Zastosowanie skryptów rozmów w znaczący sposób wpływa na zmniejszenie kosztów związanych z edukacją Telemarketerów i umożliwia standaryzację procesów obsługowych. Skrypter umożliwia:
Moduł PABX
Moduł PABX to VoIP’owa centralka biznesowa umożliwiająca prowadzenie komunikacji głosowej. Pomiędzy oddziałami firmy komunikacja odbywa się bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Centrala może współpracować zarówno z softphonami, jak i aparatami stacjonarnymi, dając wymierne oszczędności kosztów połączeń. PABX to integralny składnik systemu Call Center Online, dzięki czemu centrala systemu call center może być wykorzystywana jako w pełni funkcjonalna firmowa centrala telefoniczna.
Moduł SMS
Moduł SMS to narzędzie do prowadzenia zautomatyzowanych kampanii smsowych. Dzięki budowaniu wiadomości przy użyciu szablonów operator jest w stanie, w ciągu chwili, przesłać tysiące smsów o dynamicznie dostosowanej treści. Moduł SMS pozwala na prowadzenie skutecznej kampanii komunikacyjnej z klientami bez ponoszenia kosztów związanych z zatrudnieniem pracowników.
Moduł SMS Głosowy (VSMS)
Moduł SMS to narzędzie do prowadzenia zautomatyzowanych kampanii smsowych. Dzięki budowaniu wiadomości przy użyciu szablonów operator jest w stanie, w ciągu chwili, przesłać tysiące smsów o dynamicznie dostosowanej treści. Moduł SMS pozwala na prowadzenie skutecznej kampanii komunikacyjnej z klientami bez ponoszenia kosztów związanych z zatrudnieniem pracowników.
Moduł Kampanie Email
Moduł Kampanie Email to narzędzie do prowadzenia obsługi klienta za pomocą kanału mailowego. Doskonale współpracuje z kampaniami telefonicznymi, pozwala na wykorzystanie poczty elektronicznej jako kolejnego kanału kontaktu z klientem.
Moduł CRM
Moduł CRM umożliwia budowanie trwałych relacji z klientem oraz prowadzenie historii kontaktów. Moduł udostępnia zestaw narzędzi pozwalających na: opisywanie klientów za pomocą zdefiniowanych przez operatora cech oraz prowadzenie szybkich kampanii marketingowych, tworzonych w oparciu o zdefiniowane kryteria biznesowe. Moduł może z powodzeniem stanowić główne narzędzie do przechowywania informacji o kliencie w firmie.