Wsparcie na starcie


Wiemy doskonale, że rozwój Twojej firmy wymaga dużych nakładów finansowych, dlatego przez pierwsze 2 tygodnie udostępniamy naszym Klientom System Call Center za 0 zł. Korzyści wynikające z bezpłatnego użytkowania naszego oprogramowania pozwolą Twojemu Call Center na łatwiejszy start i szybszy zwrot inwestycji.

Wybierz swój wariant


Z Systemu Call Center Online możesz korzystać na kilka sposobów w zależności od wymaganych funkcjonalności. Każdy gwarantuje szybki zwrot zainwestowanego kapitału. Inwestycja w System Call Center Online w praktyce finansuje się sama, już w pierwszych dniach użytkowania.

Wariant BASIC


  • centrala telefoniczna
  • manual dialer
  • power dialer
  • infolinia
  • monitoring online
  • skrypty rozmów
  • e-maile
99PLN
netto / miesiąc / stanowisko
Rozpocznij za darmo

Wariant STANDARD


  • funkcje BASIC
  • SMSy grupowe
  • nagrywanie rozmów
  • przechowywanie nagrań przez 30 dni
  • wsparcie techniczne
149PLN
netto / miesiąc / stanowisko
Rozpocznij za darmo

Wariant PRO


  • funkcje STANDARD
  • przechowywanie nagrań przez 90 dni
  • predictive dialer – naddzwanianie
  • wallboard – tablica statystyk
  • IVR – system zapowiedzi głosowych
  • wykrywanie poczty głosowej
  • CRM – system zarządzania treścią
  • API
199PLN
netto / miesiąc / stanowisko
Rozpocznij za darmo