KOMPLEKSOWA BUDOWA TELEMARKETINGU


Planujesz zbudować lub rozwinąć telemarketing w Twojej firmie, ale nie za bardzo wiesz od czego zacząć?

A gdyby tak wykorzystać wiedzę i doświadczenie ekspertów w tej dziedzinie, którzy zredukują za Ciebie zbędne koszty i doradzą najbardziej optymalne rozwiązania? Jakby to było, gdyby ktoś podpowiedział Ci, jak uniknąć standardowo popełnianych błędów i zdradził sekrety branży Call Center? To możliwe ? skontaktuj się z nami i pozwól, że rozwiążemy Twoje problemy.

Zajmujemy się całym procesem tworzenia i działalności centrów telemarketingowych. Przeprowadzimy Cię przez cały proces organizacji pracy Telemarketerów. Po zakończeniu naszej pracy Twój zespół Call Center stanie się przynoszącą zyski, samodzielną i kompetentną strukturą, odpowiednio wyposażoną i doskonale wykonującą swoją pracę, przy pomocy dedykowanych systemów teleinformatycznych.

Możesz polegać na naszej wiedzy, ponieważ zespół TMSolution składa się z 3 uzupełniających się wzajemnie  filarów:

SPECJALIŚCI IT ? eksperci z zakresu budowy systemów Call Center i baz danych. Pomogą w doborze odpowiednich rozwiązań teleinformatycznych. Wezmą na  siebie obsługę sprzętu, serwerów, centrali telefonicznej. Zajmą się wdrożeniem oprogramowania i zapewnią powdrożeniową opiekę techniczną.

MANAGEROWIE CALL CENTER ? specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania Call Center. Pomogą w opracowaniu i wdrożeniu optymalnych, powtarzalnych procedur, wyszkolą managerów i team-leaderów. Zdradzą Ci sekrety najlepszych praktyk w zarządzaniu telemarketingiem.

TRENERZY ? mistrzowie w dziedzinie obsługi klienta, sprzedaży i coachingu. Oprócz nauczenia Telemarketerów technik skutecznej sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta, pomogą wyszkolić trenerów wewnętrznych, tak aby Twoje Call Center było w pełni samodzielną strukturą biznesową.

Przeprowadzimy pełna kalkulację wdrożenia uzgodnionych rozwiązań. Zdradzimy Ci techniki, które  sprawią, że Twoja firma wejdzie na wyższy poziom i zacznie zarabiać więcej, w krótszym czasie i przy mniejszym nakładzie pracy.

Skontaktuj się z nami, aby wyprzedzić konkurencję i już teraz otrzymać bezpłatne kompendium wiedzy z zakresu budowy i organizacji pracy Call Center.