System Call Center Online – 10 rzeczy o których powinieneś wiedzieć

system call center

10 powodów, by wdrożyć System Call Center Online jako system do telemarketingu w Twojej firmie:

  1. Błyskawiczne uruchomienie – system wdrażany jest w ciągu kilku minut od Twojej decyzji. Od pierwszej minuty wspiera Cię telefoniczny HelpDesk. Masz pełne wsparcie w konfiguracji i bieżącym korzystaniu z systemu.
  2. 30 dni testów za free - żadnych kotów w worku - każde wdrożenie poprzedzamy testami z pełnym wsparciem technicznym. Po 30 dniach pracy na Systemie Call Center w realnych warunkach w Twojej firmie, decydujesz, czy chcesz zacząć za niego płacić.
  3. Intuicyjna, prosta obsługa – naprawdę prościej się nie da. Jeśli uważasz inaczej, daj znać, uprościmy ;) Stworzyliśmy system dla managerów call center, a nie informatyków.
  4. Wybierasz, jak płacisz – możesz wybrać opcję abonamentową, albo licencję jednorazową opłatą.
  5. Doradztwozespół wdrożeniowy Call Center Online to specjaliści, związani z branżą call center od lat 90. XX wieku. Serio - ludzie naprawdę potrafią tak długo żyć :)
  6. Serwer – w chmurze lub lokalnie. Jak wolisz.
  7. Efektywność – gwarantujemy wzrost efektywności pracy call center w porównaniu z tradycyjnymi formami telemarketingu. Według naszych doświadczeń 100% wzrostu efektywności to norma. Zdziwisz się jak szybko schodzą Twoje bazy danych.
  8. Funkcjonalność – wszystkie funkcjonalności systemu call center dostajesz w cenie wdrożenia. Mamy jeden cennik i proste zasady rozliczeń.
  9. Rozwój – System Call Center Online rozwijamy nieustannie. Oprogramowanie rozwija się wraz z biznesami naszych klientów. Powiedz nam, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?
  10. Dostosowanie – jesteśmy producentem oprogramowania Call Center Online i dbamy o to, by odpowiadało ono realnym potrzebom biznesu naszych klientów.

Wydaj się nierealne? Zadzwoń i się przekonaj!