JAK WYGLĄDA STANOWISKO PRACY TELEMARKETERA (TZW. BOX CALL CENTER)

Stanowisko pracy telemarketera musi spełniać odpowiednie wymagania akustyczne, więc powinno być wygłuszone, aby agenci nie przeszkadzali sobie nawzajem - do tego celu służą przegrody między biurkami. W wielu Call Center można spotkać przegrody oddzielające od siebie tylko biurka, natomiast rolą boksu jest akustyczne odseparowanie od siebie rozmawiających telemarketerów.

boksy call center

Aby przegrody spełniały funkcje akustyczne powinny:

  • być tapicerowane materiałem pochłaniającym dźwięk,
  • mieć wysokość powyżej głowy siedzącego telemarketera,
  • wystawać 30-40 centymetrów przed obręb biurka.

Dzięki takiej konstrukcji stanowisk telemarketer mając na uszach słuchawki podłączone do komputera i Systemu Call Center ma zapewniony wysoki komfort pracy.

Uwaga! Zbyt niskie przegrody lub takie, które oddzielają tylko biurka, a nie telemarketerów, za płytkie albo bez tapicerki wygłuszającej - nie spełnią swojej funkcji! Źle zaprojektowane stanowiska Call Center sprawiają, że telemarketerzy zagłuszają się nawzajem, a klient oprócz rozmówcy słyszy również pogłos pomieszczenia i rozmowy innych agentów.

Poniższa ilustracja to przykład jak nie powinny wyglądać boksy telemarketerów. Są zbyt płytkie i zbyt niskie ? telemarketerzy siedzący obok siebie lub naprzeciwko będą się nawzajem przekrzykiwać.