7 BŁĘDÓW GŁÓWNYCH TELEMARKETINGU
O wiele częściej zdarza się, że klient zadowolony z jakości obsługi nikomu o tym nie wspomni niż to, że niezadowolony zachowa to dla siebie. Przykładowo, po kwadransie oczekiwania na połączenie z konsultantem, zwłaszcza jeśli do rozmowy nie dochodzi, bo połączenie zostaje przerwane ? pojawiają się wyłącznie negatywne skojarzenia i trudno się dziwić, że coraz bardziej powszechnie ludzie dzielą się tymi opowieściami i niezbyt pochlebnymi opiniami o call center w mediach społecznościowych.
Jaka jest recepta na sukces i zyski dzięki efektywnej pracy Twojego Call Center?
To proste, należy tylko pamiętać, że ważny jest każdy kontakt, każda rozmowa, SMS i email wysłany z systemu. A jeszcze bardziej istotne jest, by nigdy, ale to przenigdy nie popełniać błędów, o których opowiemy w kilku odcinkach, zatytułowanych:
Dla każdego z powyższych punktów wkrótce przedstawimy konkretny przykład rażącego uchybienia w nowoczesnej obsłudze klienta każdej infolinii.
Sytuacje, o których opowiemy, będą dotyczyły zarówno wielkich Call Center, jak i skromnych, kilkuosobowych infolinii oraz centrów zdalnego kontaktu z klientem.
Znamy rozwiązanie dla każdego z wymienionych problemów. Jeśli chcesz poznać je już teraz, skontaktuj się z nami.