Telemarketing farmaceutyczny
W branży Call Center istnieje wyjątkowy rodzaj kampanii telemarketingowych, a mianowicie telemarketing farmaceutyczny – skierowany do aptek. Ten rodzaj kontaktów z klientami wykorzystują zazwyczaj producenci leków i suplementów oraz hurtownie farmaceutyczne, wspomagając w ten sposób apteki i polepszając efektywność procesu telefonicznego składania zamówień.
W większości przypadków telemarketerzy dzwonią do aptek, tradycyjnie wybierając numery na telefonie stacjonarnym lub za pomocą aplikacji telefonicznej, a następnie po zakończeniu rozmowy wprowadzając zamówienie danej apteki w dedykowanej platformie CRM lub platformie farmaceutycznej. Praca zorganizowana w ten sposób jest zazwyczaj mało efektywna, ponieważ telemarketer jest w stanie przyjąć zaledwie kilka do kilkunastu zamówień dziennie, zaś umówione rozmowy często są zapominane lub pomijane. Dodatkowo w tym trybie dzwonienia telemarketer działa jednocześnie na kilku aplikacjach, co ma dodatkowo negatywny wpływ na efektywność jego pracy.
Przede wszystkim warto zatrudnić do pracy System Call Center zintegrowany z platformą sprzedaży leków.
Dzięki tego rodzaju nowoczesnej integracji:
Dysponujemy gotowymi, sprawdzonymi rozwiązaniami dedykowanymi dla telemarketingu aptecznego. Skontaktuj się z nami!