CALL BLENDING W SYSTEMIE CALL CENTER
Call Blending pozwala na efektywną pracę telemarketerów w wielu kampaniach telefonicznych jednocześnie, zarówno w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym. Jeden telemarketer może obsługiwać wiele kampanii na raz – dzięki temu czas pracy jest optymalnie wykorzystywany.
Funkcja Call Blending jest podstawową i automatyczną funkcją Systemu Call Center: wystarczy ustawić co najmniej 2 kampanie jednocześnie, a rozmowy z obydwu zaczną się przeplatać w zależności od ustalonych terminów połączeń, priorytetów poszczególnych rekordów czy kolejek na infoliniach.
Dzięki funkcji Call Blending zespół telemarketerów może pracować bez zbędnych przestojów: gdy nie ma w klientów kolejce, dialer może automatycznie podać konsultantowi rozmowę w ruchu wychodzącym, natomiast w chwili, kiedy na infolinii pojawi się oczekujące połączenie, dialer zostaje zatrzymany i konsultantowi automatycznie zostanie przydzielony kontakt z infolinii.