Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

CALL BLENDING W SYSTEMIE CALL CENTER

26.10.2016

Call Blending pozwala na efektywną pracę telemarketerów w wielu kampaniach telefonicznych jednocześnie, zarówno w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym. Jeden telemarketer może obsługiwać wiele kampanii na raz – dzięki temu czas pracy jest optymalnie wykorzystywany.

Funkcja Call Blending jest podstawową i automatyczną funkcją Systemu Call Center: wystarczy ustawić co najmniej 2 kampanie jednocześnie, a rozmowy z obydwu zaczną się przeplatać w zależności od ustalonych terminów połączeń, priorytetów poszczególnych rekordów czy kolejek na infoliniach.

Dzięki funkcji Call Blending zespół telemarketerów może pracować bez zbędnych przestojów: gdy nie ma w klientów kolejce, dialer może automatycznie podać konsultantowi rozmowę w ruchu wychodzącym, natomiast w chwili, kiedy na infolinii pojawi się oczekujące połączenie, dialer zostaje zatrzymany i konsultantowi automatycznie zostanie przydzielony kontakt z infolinii.

 

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość