Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt
Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt
Zacznij za darmo

Call Center Program

2.07.2019

Oprogramowanie call center

Mimo ciągłego rozwoju coraz to nowszych form komunikacji, telefon w biznesie nadal jest podstawowym narzędziem kontaktu i raczej nie zapowiada się na jakąś rewolucyjną zmianę. Jeśli chcesz załatwić sprawę szybko i bez niedomówień, sięgasz po prostu po telefon i dzwonisz do klienta. Schody zaczynają się jednak, gdy klientów masz setki lub tysiące i naturalnie nie rozmawiasz z nimi sam, tylko masz od tego ludzi.

system call center online, thinking process

Gdybyś prowadził tartak, zapewne zamiast wyposażyć pracowników w siekiery, zainwestowałbyś w piły mechaniczne i ciężki sprzęt. Prowadząc gospodarstwo rolne zapewne zainwestowałbyś w traktory i kombajny zamiast kupować sierpy i kosy, ponieważ mechaniczny sprzęt jest wielokrotnie bardziej wydajny od pracy ręcznej. Te same zasady obowiązują w telemarketingu. Jeśli chcesz aby praca była efektywna, wyposaż pracowników w profesjonalne narzędzia call center.

Z wieloletniego doświadczenia wiemy, że przestawienie się z klasycznego, ręcznego prowadzenie kontaktów z klientami, często rodzi wśród przedsiębiorców obawy o umiejętność obsługi profesjonalnych programów call center. Codziennie jednak dokładamy starań aby System  Call Center Online był najłatwiejszym obsłudze oprogramowaniem do telemarketingu na rynku. Z naszego punktu widzenia, narzędzia jakimi posługują się telemarketerzy muszą być proste w obsłudze, tak aby pomagały w pracy i nie powodowały potrzeby prowadzenia kolejnych czasochłonnych szkoleń. Co więcej, staramy się aby oprogramowanie call center, Call Center Online było na tyle intuicyjne w obsłudze, aby nie wymagało praktycznie żadnego szkolenia telemarketerów. Telemarketer loguje się jedynie do systemu swoim indywidualnym loginem i hasłem i rozpoczyna pracę. Każda rozmowa opatrzona jest scenariuszem rozmowy, a więc praca telemarketera z systemem polega na obsłudze kilku klawiszy w przeglądarce internetowej.

Scenariusz prowadzi telemarketera przez cały proces obsługi, od powitania, poprzez zebranie informacji od rozmówcy, aż do finalizacji rozmowy. Aby rozmowy były szybkie, spójne i efektywne, telemarketer pracuje tylko na scenariuszu rozmowy, który służy zarówno do przeprowadzenia go przez ścieżkę obsługi, ale również służy jako narzędzie  wysyłania maili i SMS-ów czy zbierania zamówień w lokalnym systemie CRM. Nie ma potrzeby korzystania podczas rozmowy z żadnego dodatkowego oprogramowania ani papierowych notatek. Wszystkie niezbędne elementy rozmowy  zawarte są w programie call center. To program pamięta o umówionych rozmowach i podaje je w odpowiednim, uzgodnionym uprzednio z klientem terminie.

Przestawienie się z manufaktury na dzwonienie systemowe  nie tylko zwiększa efektywność pracy, ale również ułatwia relacje z pracownikami. Wykorzystanie systemów call center daje niezwykłą klarowność w relacjach pracodawca – pracownik, zdejmując z obydwu stron wszelkie niedopowiedzenia dotyczące efektywności wykonywanej pracy.  Dzięki zastosowaniu odpowiednich narzędzi zmienia się jakość życia zarówno przedsiębiorcy, pracowników jak i klientów.

Funkcje administrowania systemem call center wymagają jedynie podstawowej znajomości obsługi komputera, a więc zamiast uczyć się obsługi oprogramowania, manager ma czas aby poświęcić go swoim zadaniom. Manager call center już od pierwszego dnia otrzymuje pełne wsparcie w zarządzaniu systemem call center, budowie kampanii telemarketingowych, opracowaniu scenariuszy rozmów, imporcie baz klientów i wszelkim czynnościom związanym z obsługa programu call center.

Gwarantujemy zero ryzyka – masz 30 dni na bezpłatne przetestowanie systemu call center w realnych warunkach pracy w Twojej firmie. Skontaktuj się – i skorzystaj z bezpłatnych testów.

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu.Ok, rozumiem