Call Center Program

Oprogramowanie call center

Mimo ciągłego rozwoju coraz to nowszych form komunikacji, telefon w biznesie nadal jest podstawowym narzędziem kontaktu i raczej nie zapowiada się na jakąś rewolucyjną zmianę. Jeśli chcesz załatwić sprawę szybko i bez niedomówień, sięgasz po prostu po telefon i dzwonisz do klienta. Schody zaczynają się jednak, gdy klientów masz setki lub tysiące i naturalnie nie rozmawiasz z nimi sam, tylko masz od tego ludzi.

[caption id="attachment_4150" align="aligncenter" width="600"]system call center online, thinking process system call center[/caption]

Gdybyś prowadził tartak, zapewne zamiast wyposażyć pracowników w siekiery, zainwestowałbyś w piły mechaniczne i ciężki sprzęt. Prowadząc gospodarstwo rolne zapewne zainwestowałbyś w traktory i kombajny zamiast kupować sierpy i kosy, ponieważ mechaniczny sprzęt jest wielokrotnie bardziej wydajny od pracy ręcznej. Te same zasady obowiązują w telemarketingu. Jeśli chcesz aby praca była efektywna, wyposaż pracowników w profesjonalne narzędzia call center.

Z wieloletniego doświadczenia wiemy, że przestawienie się z klasycznego, ręcznego prowadzenie kontaktów z klientami, często rodzi wśród przedsiębiorców obawy o umiejętność obsługi profesjonalnych programów call center. Codziennie jednak dokładamy starań aby System  Call Center Online był najłatwiejszym obsłudze oprogramowaniem do telemarketingu na rynku. Z naszego punktu widzenia, narzędzia jakimi posługują się telemarketerzy muszą być proste w obsłudze, tak aby pomagały w pracy i nie powodowały potrzeby prowadzenia kolejnych czasochłonnych szkoleń. Co więcej, staramy się aby oprogramowanie call center, Call Center Online było na tyle intuicyjne w obsłudze, aby nie wymagało praktycznie żadnego szkolenia telemarketerów. Telemarketer loguje się jedynie do systemu swoim indywidualnym loginem i hasłem i rozpoczyna pracę. Każda rozmowa opatrzona jest scenariuszem rozmowy, a więc praca telemarketera z systemem polega na obsłudze kilku klawiszy w przeglądarce internetowej.

Scenariusz prowadzi telemarketera przez cały proces obsługi, od powitania, poprzez zebranie informacji od rozmówcy, aż do finalizacji rozmowy. Aby rozmowy były szybkie, spójne i efektywne, telemarketer pracuje tylko na scenariuszu rozmowy, który służy zarówno do przeprowadzenia go przez ścieżkę obsługi, ale również służy jako narzędzie  wysyłania maili i SMS-ów czy zbierania zamówień w lokalnym systemie CRM. Nie ma potrzeby korzystania podczas rozmowy z żadnego dodatkowego oprogramowania ani papierowych notatek. Wszystkie niezbędne elementy rozmowy  zawarte są w programie call center. To program pamięta o umówionych rozmowach i podaje je w odpowiednim, uzgodnionym uprzednio z klientem terminie.

Przestawienie się z manufaktury na dzwonienie systemowe  nie tylko zwiększa efektywność pracy, ale również ułatwia relacje z pracownikami. Wykorzystanie systemów call center daje niezwykłą klarowność w relacjach pracodawca – pracownik, zdejmując z obydwu stron wszelkie niedopowiedzenia dotyczące efektywności wykonywanej pracy.  Dzięki zastosowaniu odpowiednich narzędzi zmienia się jakość życia zarówno przedsiębiorcy, pracowników jak i klientów.

Funkcje administrowania systemem call center wymagają jedynie podstawowej znajomości obsługi komputera, a więc zamiast uczyć się obsługi oprogramowania, manager ma czas aby poświęcić go swoim zadaniom. Manager call center już od pierwszego dnia otrzymuje pełne wsparcie w zarządzaniu systemem call center, budowie kampanii telemarketingowych, opracowaniu scenariuszy rozmów, imporcie baz klientów i wszelkim czynnościom związanym z obsługa programu call center.

Gwarantujemy zero ryzyka – masz 30 dni na bezpłatne przetestowanie systemu call center w realnych warunkach pracy w Twojej firmie. Skontaktuj się - i skorzystaj z bezpłatnych testów.