Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

Call Center w domu

19.08.2020

Praca zdalna

Praca zdalna powoli staje się standardem. Rozwój internetu i narzędzi do porozumiewania się na odległość sprawił, że systemy call center w chmurze i zdalne zatrudnianie pracowników stają się codziennością w wielu przedsiębiorstwach.

biurko w domu, a na nim monitor z wyświetlaną godziną. Obok monitora są słuchawki przydatne przy użytkowaniu systemu call center online. Nad fotelem wiszą szkice samochodów w bialej ramce

Poniżej przedstawiamy informacje jak zorganizować sobie stanowisko pracy w domu, ze wsparciem Systemu Call Center Online.

Call Center Online to aplikacja internetowa bazująca na filozofii CRM, rozbudowana z jednej strony o możliwości centrali telefonicznej, a z drugiej umożliwiająca pełną kontrolę procesu obsługi klienta przez managera zespołu.

Aby sprawnie rozpocząć pracę z systemem, przed jej rozpoczęciem należy zapewnić sobie odpowiednie zaplecze sprzętowe w postaci komputera i słuchawek, zaplecze internetowe w postaci dobrego łącza i biurko w spokojnym, odseparowanym od zgiełku miejscu.

Wymagania sprzętowe

Z racji tego że system call center online do pracy wymaga jedynie przeglądarki internetowej, komputer powinien spełniać wymagania niezbędne do pracy np. przeglądarką Mozilla Firefox, lub Chrome. Obecnie minimalne parametry do płynnej pracy z przeglądarką to 2 rdzenie procesora i 2 GB RAM. Oczywiście im wyższe parametry tym płynniej będzie Ci się pracować.

Do komputera należy podłączyć słuchawki z mikrofonem. Obecnie stosowane są trzy standardy ich podłączenia do komputera: jeden jack, dwa jack’i lub USB. Z naszego doświadczenia najlepsze efekty uzyskamy stosując słuchawki ze złączem USB. Nie zalecamy raczej używania różnego rodzaju przejściówek. Wybierając słuchawki zwróć uwagę aby były one lekkie i wygodne. My najbardziej lubimy pracować na sprzęcie firmy Plantronics, aczkolwiek wybór zależy od Twoich preferencji.

Wymagania internetowe

Minimalne wymagania dla łącza internetowego to 300 Kb/s dla jednego konsultanta, przy czym jest to minimalna prędkość zarówno pobierania jak i wysyłania danych. Zatrudniając np. 5 osób w jednym miejscu (na jednym łączu internetowym) potrzebujemy odpowiednio 5 razy szybsze łącze, czyli 1,5 Mb/s itd.

Oprócz prędkości, ważne jest aby łącze zapewniało wysoka stabilność transmisji, dlatego najlepiej aby był to internet kablowy. Internet radiowy lub komórkowy mimo że często zapewnia duże prędkości przesyłania danych, może nie spełniać parametrów stabilności. Jeśli podczas testów systemu call center słyszysz zakłócenia, przerwania rozmów skontaktuj się z pracownikiem wsparcia technicznego, który pomoże Ci w przeprowadzeniu testu stabilności łącze internetowego.

Wymagania stanowiska pracy

Organizując sobie stanowisko pracy powinniśmy mieć na względzie stwierdzenie „Telemarketing lubi spokój”, dlatego w pierwszej kolejności powinniśmy zapewnić sobie spokojne, ciche miejsce do pracy. Najlepiej aby było to osobne pomieszczenie. Jeśli nie masz takiego komfortu, zorganizuj sobie harmonogram pracy tak, aby wykonywać ją w takich dniach lub godzinach aby inni domownicy nie przeszkadzali Ci w prowadzeniu rozmów.

W pierwszej kolejności zapewnij sobie wygodne krzesło biurowe. Praca na krześle kuchennym lub fotelu w salonie, po kilku dniach skończy się bólami placów i karku. Poza tym z psychologicznego punktu widzenia, codzienne zajmowanie miejsca na „krześle do pracy” pozwoli na oddzielenie obowiązków domowych od obowiązków służbowych.

Jeśli na dłuższą metę pracujesz na laptopie, proponujemy podłączanie do niego zewnętrznego monitora i zestawu klawiaturowego. Tym drobnym zabiegiem znacząco poprawisz sobie ergonomię i komfort pracy

Jeśli masz pytania związane z organizacją domowego biura chętnie podzielimy się naszymi doświadczeniami. Zachęcamy do kontaktu zarówno telefonicznego jaki mailowego.

 

 

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość