Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

JAK ROZPOCZĄĆ PRACĘ Z SYSTEM CALL CENTER

20.10.2016

To niezwykle proste, ponieważ Nexus Call Center jest niezwykle intuicyjny i prosty w obsłudze, dlatego konfiguracja stanowiska pracy zajmuje najwyżej 4-5 minut.

KROK 1 – konfiguracja stacji roboczej (komputera telemarketera), czyli:

  • zainstalowanie i konfiguracja softphona ? operacja jednorazowa, która zajmuje nie więcej jak 2 minuty;
  • zabezpieczenie łącza internetowego za pomocą VPN ? czynność wykonywana raz, trwa około 2 minuty;
  • otwarcie przeglądarki internetowej, wpisanie dedykowanego adresu i zalogowanie się indywidualnym loginem i hasłem.

 

KROK 2 – po założeniu na głowę słuchawek z mikrofonem telemarketer uruchamia przygotowane kampanie telefoniczne.

W zależności od trybu pracy kampanii pracownik zaczyna rozmawiać z klientami w kampanii wychodzącej lub odbiera połączenia w kampaniach przychodzących. Jeśli telemarketer ma uruchomione zarówno kampanie przychodzące jak i wychodzące, rozmowy między nimi mogą się przeplatać.

 

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość