KOMPETENCJE DO ZARZĄDZANIA FIRMOWYM TELEMARKETINGIEM
W firmowych Call Center stanowisko managera jest zazwyczaj mocno niezależną i wymagającą funkcją. Zazwyczaj szef telemarketingu osobiście prowadzi i nadzoruje całość procesów związanych z funkcjonowaniem całej struktury Call Center: od rekrutacji i przygotowania do pracy telemarketerów, poprzez bieżące szkolenia i dbałość o jakość obsługi, nadzór nad bazami danych, troska o ciągłość i efektywność sprzedaży, zarządzanie relacjami i rozwiązywanie konfliktów w zespole, nadzór nad systemami IT, aż do osobistych kontaktów z klientami.
W odróżnieniu od większych struktur, gdzie manager odpowiada za zarządzanie operacyjne, w małych wewnętrznych Call Center manager musi być wszechstronnym specjalistą i praktykiem w dziedzinach takich, jak: telemarketingu, sprzedaży, zarządzania, informatyki, psychologii, pedagogiki (lub bardziej andragogiki), biznesu, prawa pracy, baz danych i ochrony danych osobowych itd.
Chcesz wiedzieć więcej?