Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

ORGANIZACJA WEWNĘTRZNEGO CALL CENTER. NA CO ZWRÓCIĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ?

3.10.2016

kompetencje call center

W poprzednich artykułach informowaliśmy, że planując wdrożenie Call Center w firmie należy zacząć od przeprowadzenia pilota.

Dzięki temu w bezpieczny sposób dowiesz się, jakie wyniki może osiągać Twój dział telemarketingu. Zakładamy, że pilotaż został już przeprowadzony, a efekty wstępnych kontaktów z potencjalnymi klientami są na tyle pozytywne, że zapada decyzja ? wdrażamy telemarketing w firmie.

Cokolwiek robisz, zawsze powinien Ci przyświecać cel, a działanie powinno być zaplanowane!

Na wstępie należy więc zacząć od określenia szczegółowego celu lub celów jakie chcesz osiągnąć i opracować plan działania.

Tutaj dowiesz się więcej Call Center News

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość