Podejmij Wyzwanie i podnieś efektywność telemarketingu
Mimo szybkiego postępu technologii informatycznych, w większości firm telefon jest podstawowym narzędziem komunikacji z klientami i kontrahentami. Wiele firm w procesie pozyskiwania klientów wykorzystuje telefon, ponieważ jest on najbardziej efektywnym narzędziem komunikacji. Bezpośredni kontakt, możliwość nawiązania relacji i szybkość komunikacji jest w tym przypadku nie do przecenienia.
W działach handlowych nie zawsze są wydzielone osobne struktury call center, czy stanowiska telemarketerów, nie zmienia to jednak faktu, że praca w tych działach polega w głównej mierze na pozyskiwaniu klientów i utrzymywaniu relacji z wykorzystaniem telefonu i e-maila. Zaskakujące jest natomiast, że nawet w formalnych strukturach wewnętrznych call center, często praca z telefonem odbywa się ręcznie z użyciem aparatu komórkowego, firmowego oprogramowania CRMa – nieprzystosowanego do prowadzenia rozmów telefonicznych, czy wręcz na bazach danych klientów zapisanych w arkuszach Excela. Wiele przedsiębiorstw nadal nie wykorzystuje coraz tańszych i coraz bardziej dostępnych, systemów call center. Powodem jest zazwyczaj niewiedza i brak doświadczenia w korzystaniu z profesjonalnych rozwiązań usprawniających pracę telefonicznych handlowców.
Czy ten problem dotyczy również Twojej firmy?
Czy Ty też chcesz podnieś efektywność telefonicznej sprzedaży w Twojej firmie? Jeśli nie zadowala Cię efektywność pracy Twoich telefonicznych sprzedawców – zapraszamy na konsultację, dzięki której przekonasz się, o ile procent możemy podnieść efektywność pracy telemarketerów w Twojej firmie. Efekty zmiany widoczne są praktycznie natychmiastowo, dzięki czemu inwestycja związana z wdrożeniem nowoczesnych rozwiązań Call Center zwraca się praktycznie w kilka dni po wdrożeniu.
Często zakładamy się z naszymi klientami, że podniesiemy np. o pięćdziesiąt procent efektywność pracy działu call center i zazwyczaj wygrywamy te zakłady – co nie zmienia faktu, ze w tym zakładzie obydwie strony wygrywają.
Skontaktuj się, podejmij wyzwanie i przyjmij zakład, że podniesiemy efektywność pracy Twojego zespołu.