Pomoc na każdym kroku!
Aby zagwarantować Ci najwyższą jakość obsługi wprowadziliśmy nową funkcjonalność – rozwijane okienko pomocy dostępne w każdym momencie korzystania z aplikacji systemu Call Center Online.
System Call Center Online jest bardzo prosty i intuicyjny w obsłudze – aczkolwiek jak każda aplikacja, może wymagać chwili by móc w pełni zrozumieć „intencje autora”. W takiej sytuacji, nie marnuj swojego czasu tylko śmiało napisz do nas. Sprawdź i przekonaj się, jak szybko możesz uzyskać wsparcie techniczne w systemie Call Center Online.
Wystarczy wysunąć okienko rozmowy w prawym dolnym, rogu i napisać wiadomość. Odpowiemy Ci na każde pytanie oraz w razie potrzeby pomożemy skonfigurować system krok po kroku.
Uzyskanie pomocy nigdy dotąd nie było aż tak wygodne!
Jeśli chciałbyś założyć swoje własne call center, a obawiasz się, że obsługa systemu Cię przerośnie – wypróbuj system Call Center Online przez 30 dni za darmo! Chętnie pomożemy Ci zacząć – skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej.