Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

Prosty system call center

25.06.2017

Oprogramowanie call center demo

Codziennie dokładamy starań aby system call center, Call Center Online był najłatwiejszym obsłudze oprogramowaniem do telemarketingu na rynku. Specyfika pracy w call center wymusza częstą rotację pracowników, dlatego narzędzia jakimi posługują się telemarketerzy muszą być proste w obsłudze, tak aby pomagały w pracy i nie powodowały potrzeby prowadzenia kolejnych czasochłonnych szkoleń. Oprogramowanie call center, Call Center Online  jest na tyle intuicyjne w obsłudze, że nie wymaga praktycznie żadnego szkolenia telemarketerów. Telemarketer loguje się jedynie do systemu swoim indywidualnym loginem i hasłem i rozpoczyna pracę. Każda rozmowa opatrzona jest scenariuszem rozmowy, a więc praca telemarketera z systemem polega na obsłudze scenariuszy rozmów.8


Scenariusz zawiera całą ścieżkę obsługi, przez którą przechodzi telemarketer podczas prowadzenia rozmowy. Scenariusz  jest wyposażony w formatki niezbędne do zebrania informacji od klienta, zawiera również przydatne podczas rozmowy podpowiedzi i odpowiedzi na najczęściej występujące obiekcje. Aby nic nie rozpraszało pracownika podczas prowadzenia obsługi, telemarketer  pracuje TYLKO na scenariuszu rozmowy. Skrypt rozmowy służy zarówno do opracowania ścieżki obsługi, jak i do wysyłania maili i SMSów. Wykorzystując API oprogramowanie call center może też zawierać elementy filmowego CRMa, tak aby dane zebrane podczas rozmowy były raportowane od razu do firmowych systemów zarządzania klientami lub systemów przyjmowania zamówień.

Telemarketer nie korzysta podczas rozmowy z żadnego dodatkowego oprogramowania ani notatek. Wszystko zawarte jest w systemie call center. To system pamięta o umówionych rozmowach i podaje je w odpowiednim czasie telemarketerowi z pozostawionym wcześniej komentarzem.

Manager call center już od pierwszego dnia otrzymuje pełne wsparcie w zarządzaniu systemem call center, budowie kampanii telemarketingowych, opracowaniu scenariuszy rozmów i imporcie baz klientów. Funkcje administrowania systemem call center wymagają jedynie podstawowej znajomości obsługi komputera, a więc zamiast uczyć się obsługi oprogramowania, manager ma czas aby poświęcić go pracy z telemarketerami.

Popraw efektywność pracy Twojego zespołu.

Wypróbuj nas za darmo przez 30 dni i sam się przekonaj jakie to proste.

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość