Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt
Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt
Zacznij za darmo

System call center. Zmiana jakości życia małych przedsiębiorców

16.07.2017

Małe call center

Mały przedsiębiorca w biznesie ma trudne życie. Zazwyczaj osobiście kontroluje prowadzoną działalność gospodarczą lub spółkę, pracuje ponad swoje siły, ciągle cierpi na brak czasu i… szef nigdy nie chce dać mu wolnego. A jak już weźmie wolne, to i tak dalej mentalnie jest w firmie, bo przecież firma to jego dziecko – a swoje dzieci, jakie by nie były, kocha się najbardziej.

Prowadzenie małego biznesu, to wbrew pozorom ciężki kawałek chleba. Dający zawsze niezmierną satysfakcję mentalną i zazwyczaj finansową, ale na pewno nie jest to bułka z masłem.

W sumie prowadzenie biznesu byłoby dziecinnie proste, gdyby tylko można było nie przejmować się klientami i pracownikami. Niestety tak się nie da. Każdy biznes opiera się na sprzedaży, obsłudze klienta i godzeniu interesu przedsiębiorcy i pracownika.przedsiębiorca call center

Wiem ze nawracam jak pijany do płotu, i znów będzie o systemach call center, ale nic dziwnego, ponieważ to właśnie mój biznes.

Mimo ogromnego rozwoju technologicznego i zmian gospodarczych w ostatnich dekadach, telefon nadal jest podstawowym narzędziem kontaktu w biznesie. Świat zmierza nieuchronnie do automatyzacji, dlatego kolejne formy kontaktu zyskujące coraz większe znaczenie to e-mail, chat i aplikacje społecznościowe. Nadal jednak nie zmienia to faktu, że ułatwienie, usystematyzowanie, relacji z klientami, jest podstawą spokojnego i bezstresowego prowadzenia przedsiębiorstwa. Zazwyczaj dobrze przygotowane i dostrojone oprogramowanie, wspierające obsługę klientów zmienia jakość życia małego przedsiębiorcy.

Wykorzystanie w procesie sprzedaży i obsługi klienta systemu call center, to nie tylko systematyzuje relacje z otoczeniem biznesowym, ale również ułatwia relacje z pracownikami. Jako przykład podam ostatnie wdrożenie u mikro przedsiębiorcy, który dotychczas telefoniczną sprzedaż prowadził „na piechotę”. Kilka dni temu odebrałem telefon: „Panie Łukaszu – proszę mi pomóc bo od wczoraj jestem w delegacji i widzę w systemie, że telemarketerki dzisiaj mają od rana przeprowadzonych tylko 15 rozmów…” Szybki wgląd w moduł monitoringu pacy i wszystko jasne. Z rozkładu dobowego wykonanych połączeń i ze statystyk przerw jasno wynika że pod nieobecność szefa telemarketer zrobił sobie 3 godzinną przerwę na „załatwienie własnych spraw na mieście”. To był akurat przykład ekstremalny, jednak wykorzystanie systemów informatycznych, daje niezwykłą klarowność w relacjach pracodawca – pracownik, zdejmując z obydwu stron wszelkie niedopowiedzenia dotyczące efektywności wykonywanej pracy.

Z wieloletniego doświadczenia wiem, że przestawienie się z klasycznego, ręcznego prowadzenie kontaktów z klientami, na profesjonalne oprogramowanie telemarketingowe, zawsze wśród przedsiębiorców rodzi obawy. I są to normalne zdrowe obawy przed zmianą, przed nieznanym. Jednak ostatecznie zmiana zawsze wychodzi na dobre. Przedsiębiorca zyskuje poprawę relacji z klientami i wielokrotnie wyższą efektywność prowadzonego biznesu. Pracownicy natomiast zyskują efektywne i ergonomiczne narzędzie, i spokojną atmosferę, poprzez usystematyzowanie relacji z pracodawcą. Przecież dokładnie o to chodzi. Dzięki zastosowaniu odpowiednich narzędzi zmienia się jakość życia zarówno przedsiębiorcy, pracowników jak i klientów.

Na podsumowanie warto wspomnieć, że zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej „mały przedsiębiorca” wcale nie jest taki mały. Do grupy małych przedsiębiorców zaliczają się firmy zatrudniające do 50 pracowników i osiągające roczny obrót do 10 milionów Euro. Czego mikro i małym przedsiębiorcom życzę.

Na koniec oczywiście autoreklama. Chcesz sprawdzić jak bardzo zmieni się jakość Twojego życia? Przestań obawiać się zmiany. Skontaktuj się – porozmawiamy o Twoich potrzebach.

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu.Ok, rozumiem