System Call Center API
Czy to możliwe?
Ależ oczywiście – na wszystkie te zagadnienia możemy odpowiedzieć jednym słowem, a dokładnie jednym skrótem „API”
Czymże jest to magiczne API, dzięki któremu systemy informatyczne potrafią za sobą rozmawiać i wymieniać informacje? Jest to zestaw reguł, zamkniętych zazwyczaj w postaci dokumentacji informatycznej, opisujących sposób w jaki systemy informatyczne komunikują się między sobą. Co można osiągnąć dzięki interfejsom integracyjnym? Znaczne uproszczenie i poprawę ergonomii pracy.
Przeanalizujmy sytuację wypełnienia formularza kontaktowego na Twojej stronie www, przez potencjalnego klienta.
W standardowym obiegu, informacja o wypełnieniu formularza ląduje u kogoś na skrzynce mailowej. Po jakimś czasie (trudno określić po jakim) ktoś, albo kilku ktosiów zauważa maila i oddzwania do klienta. Jeśli w firmie funkcjonuje system CRM przydałoby się wprowadzić zarówno potencjalnego klienta jak i informację o próbie kontaktu do systemu…. a czas mija, kontroli nad procesem brak, klient się niecierpliwi, a rezultat uzależniony jedynie od zaangażowania pracownika.
Zaprzęgnijmy do pracy API. Jak ten sam proces wyglądałby z wykorzystaniem interfejsu integracyjnego systemu call center:
Science Fiction? Nie – API.
Dzięki interfejsom integracyjnym systemy informatyczne potrafią wymieniać informacje i automatyzować procesy obsługi klienta, dzięki czemu prowadzenie firmy staje się prostsze.
Zachęcamy do sprawdzenia możliwości naszego nowego API, które potrafi wszystko co sobie wymyślisz 🙂