Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

SYSTEM CALL CENTER DO ZDALNEJ PRACY TELEMARKETERÓW

24.10.2016

System Call Center NexusCC jest przystosowany do zdalnej pracy telemarketerów. Oznacza to, że telemarketerzy wcale nie muszą pracować w siedzibie Twojej firmy. Równie dobrze można zbudować Call Center rozproszone – z wieloma lokalizacjami – lub telemarketerzy mogą pracować z domu (Home Office).

Korzyści z tej funkcjonalności to niezależność względem rekrutacji telemarketerów w najbliższej okolicy oraz redukcja kosztów wynajęcia powierzchni biurowej.

Stanowisko zdalnego telemarketera to podłączony do Internetu komputer, wyposażony w słuchawki z mikrofonem. Wymagania dla komputera to minimum 2-rdzeniowy procesor i 2GB RAM. Łącze internetowe to minimum 256 Kb/s.

Telemarketer logując się do Systemu Call Center rozpoczyna komunikację z klientami, natomiast manager jest w stanie kontrolować jego pracę, tak jakby telemarketer był w firmie. Do tego celu służy moduł monitoringu on-line w Systemie Call Center, gdzie manager widzi: w jakiej kampanii telemarketer jest zalogowany, z kim w danym momencie rozmawia, jak długo trwa rozmowa, jak długo i z jakiego powodu pracownik jest na przerwie itp. W razie potrzeby manager może podsłuchać rozmowę na bieżąco, a jeśli trzeba, może wesprzeć telemarketera radą przesłaną na jego pulpit w Systemie Call Center.

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość