Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

BAZA KLIENTÓW W SYSTEMIE CALL CENTER

25.10.2016

Rekordy do Systemu Call Center można dodawać na kilka sposobów:

  • Najczęściej wykorzystywaną metodą jest import bazy danych z pliku CSV. Format CSV jest obsługiwany przez większość arkuszy kalkulacyjnych (Excel, Libre Office, Open Office itp.). Wystarczy przygotować odpowiedni zbiór danych, który zawiera co najmniej 1 kolumnę z numerami telefonów i zaimportować go do Systemu Call Center. Aby skorzystać z funkcjonalności importowania rekordów, należy być zalogowanym do Systemu Call Center na uprawnieniach administratora.

  • Kolejnym sposobem dodawania rekordów do kampanii jest dodawanie klientów pojedynczo. Każda z kampanii posiada określony format danych, do którego należy ręcznie wprowadzić dane klienta, za pomocą formularza. Ten sposób dodawania klientów do kampanii może być wykorzystywany zarówno z poziomu administratora, jak i z poziomu telemarketera. Dzięki pojedynczemu dodawaniu rekordów telemarketerzy mogą na bieżąco tworzyć bazę swoich klientów.
  • Trzeci sposób dodawania rekordów do kampanii, to pobieranie rekordów z zewnętrznych źródeł, z wykorzystaniem API. Dzięki temu System Call Center może być zasilany rekordami bezpośrednio z firmowego CRMa. Po wykonaniu kontaktu w Systemie Call Center informacje o wyniku rozmowy mogą zostać przekazane bezpośrednio do firmowego CRMa, również za pomocą API.

 

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość