Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

MODUŁ SZKOLENIOWY W SYSTEMIE CALL CENTER

26.10.2016

Oprogramowanie Call Center wyposażone jest w moduł szkoleniowy, który umożliwia bieżące podsłuchiwanie rozmów.

Podsłuch rozmów to bardzo ważny składnik oprogramowania Call Center, niezbędny w procesie szkolenia nowych telemarketerów. Użytkownik Systemu Call Center loguje się na uprawnieniach administratora, aby uzyskać dostęp do modułu monitoringu on-line, dzięki któremu może monitorować rozmowę bez potrzeby bezpośredniej ingerencji.

Dzięki dyskretnemu wsparciu telemarketer może liczyć na pomoc w każdej chwili, np. w postaci komunikatów wysyłanych przez managera bezpośrednio na pulpit pracownika.

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość