Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt
Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt
Zacznij za darmo

System contact center dla małych firm

7.01.2019

Własne Call Center

Polski sektor przedsiębiorstw jest zdominowany przez mikroprzedsiębiorstwa, których udział w strukturze wszystkich przedsiębiorstw wynosił w 2018 roku aż 96,2%.

wdrażanie, startup, mikroprzedsiębiorstwo

Największa liczba mikroprzedsiębiorstw działa w usługach (53%) i handlu (25%), co sprawia, że zastosowanie profesjonalnych narzędzi komunikacji z klientami, jest naturalną inwestycją wspomagającą prowadzenie biznesu.

Większość małych przedsiębiorstw boryka się z podobnymi problemami, jakimi są ograniczony budżet na inwestycje i brak czasu na wdrożenie innowacji. Patrząc przez ten pryzmat i rozważając wdrożenie w swojej firmie systemu contact center, przedsiębiorca często rezygnuje na wstępie z pomysłu rozwoju, tłumacząc, że będzie to drogie i czasochłonne. Jest to niewątpliwie myślenie błędne, wpędzając przedsiębiorcę w dalszą spiralę braku czasu i środków na rozwój i innowacje.

Skąd wziąć czas i środki na wdrożenie systemu contact center?

Główna myśl jaka przyświecała nam podczas budowania System Call Center Online, to intuicyjność i prostota obsługi. Sami jesteśmy przedsiębiorcami i wiemy, jak cenny jest czas w firmie, dlatego oprogramowanie udostępniamy praktycznie w momencie podpisania umowy i od pierwszego dnia wspieramy naszych partnerów w rozpoczęciu pracy z oprogramowaniem. Przygotowanie systemu do pracy nie wymaga żadnych zabiegów instalacyjnych. Wystarczy włączyć przeglądarkę internetową, wgrać bazę danych, określić scenariusz rozmowy i system jest gotowy do pracy. W najprostszym wydaniu wraz ze szkoleniem z obsługi zajmuje to nie więcej jak jedną godzinę.

Wiedząc natomiast o ograniczeniach budżetowych, przygotowaliśmy system wsparcia małych przedsiębiorstw „Wsparcie na starcie” pozwalający na bezpłatne rozpoczęcie pracy z użyciem profesjonalnych rozwiązań contact center. Poza tym, system płatności jest maksymalnie uproszczony, bez potrzeby studiowania skomplikowanych cenników – wszystkie funkcje udostępniamy w jednej cenie.

Prowadzisz mikroprzedsiębiorstwo – skontaktuj się i sprawdź, jak łatwo możesz poprawić jakość kontaktów z Twoimi klientami.

Rozpocznij przygodę z własnym systemem call center już dziś!

 

 

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu.Ok, rozumiem