Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

Systemy call center – generowanie leadów

8.06.2017

Generowania leadów w telemarketingu

Często słyszymy pojęcie generowanie leadów, co to w ogóle jest.

Lead jest to osoba lub firma, która ma potrzebę zakupową, a my jesteśmy w stanie ją spełnić. Jest to po prostu człowiek, który jest naszym potencjalnym klientem i jest gotowy do podjęcia z nami rozmów sprzedażowych. Aby nieznany dla nas człowiek stał się leadem gotowym do podjęcia rozmów o zakupie produktów czy usług, najpierw musi się dowiedzieć o naszym istnieniu i naszej ofercie. I tu się zaczynają schody – jak do tego doprowadzić. Jak z rzeszy setek tysięcy czy milionów ludzi i firm wyłonić właśnie tych, którzy będą chcieli z nami rozmawiać o wspólnym biznesie.

W najprostszym modelu określasz grupę docelową Twoich potencjalnych klientów, sadzasz człowieka przed internetem, dajesz mu do ręki telefon. Szukaj numerów telefonów i dzwoń.

Doświadczenie jednak potwierdza, że jest to zdecydowanie najmniej efektywny i najdroższy sposób pozyskiwania leadów. Telemarketer w takim modelu pracy większość czasu spędza na przeszukiwaniu internetu, wykonując zazwyczaj tylko kilkanaście do kilkudziesięciu rozmów dziennie.

Zdecydowanie skuteczniejszą metodą jest zakup sprofilowanej bazy danych i uzbrojenie telemarketera w system call center, który będzie dbał o efektywne wykorzystania jego czasu pracy.

W związku z tym, że wykorzystując mechanizmy systemu call center ilość wykonywanych rozmów zwiększa się o rząd wielkości, inwestycja w zakup bazy i opłata za korzystanie z systemu call center zwracają  się już w pierwszych daniach wdrożenia tych nowoczesnych rozwiązań.

W niektórych sytuacjach z powodzeniem można dodatkowo wykorzystać mechanizm VoiceMailingu. W tym modelu system call center automatycznie nawiązuje kontakty z Twoimi potencjalnymi klientami i prezentuje przygotowaną wcześniej informację. Dopiero w momencie gdy klient potwierdzi, za pomocą wyboru odpowiedniego klawisza na telefonie zainteresowanie ofertą, zostaje zamówiona rozmowa z telemarketerem. Mechanizm VoiceMailingu jest w stanie nawiązywać dziesiątki a nawet setki tysięcy połączeń dziennie, co nawet przy małej efektywności rozmów generuje pokaźne ilości leadów sprzedażowych.

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość