Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą.
Właśnie trafiła do sprzedaży nowa książka Katarzyny Książkiewicz i Łukasza Jasińskiego.
Tym razem autorzy wzięli na warsztat temat telefonicznego umawiania spotkań.
O ile w świadomym telemarketingu autorzy zgadzali się ze sobą, to w temacie umawiania spotkań nie zawsze mają taki sam punkt widzenia. Zamiast jednak pisać dwie osobne książki, zdecydowali się na polemikę, aby pozostawić czytelnikowi pewną dowolność i tym samym wybór.
Kasia uważa, że są pewne produkty, czy usługi, przy których w procesie podejmowania decyzji zakupowych, ważny jest kontakt osobisty ze sprzedawcą. To on bowiem buduje zaufanie, tworzy atmosferę, ba nawet klimat sprzyjający podpisaniu ostatecznej umowy. Kontakt telefoniczny w takich wypadkach jest jedynie wstępem do decyzji zakupowej, a rozmowa handlowa powinna odbyć się na spotkaniu face to face.
Dla Łukasza liczy się szybkość procesu sprzedaży, jest zwolennikiem zakupów zamkniętych tylko w kontakcie telefonicznym, a z handlowcami spotyka się jedynie jeśli naprawdę musi. Uważa że świat zmierza w kierunku automatyzacji procesów zakupowych.
Wierzymy, że dzięki dwóm odmiennym spojrzeniom, książka dostarczy Ci kompleksowej wiedzy na temat telefonicznego umawiania spotkań. Na kolejnych stronach książki autorzy będą Cię zarówno zachęcać jak i zniechęcać, wskazywać opcje możliwych rozwiązań i prowadzić różnymi ścieżkami.
Mamy nadzieję, że skorzystasz na tej polemice podwójnie.