Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

Oprogramowanie call center

27.02.2017

Oprogramowanie call center równa się efektywność telemarketerów

Oprogramowanie call center, system call center, system do telemarketingu, system dla call center – co się kryje pod tymi wszystkimi nazwami? Po co komu jakieś oprogramowanie call center, jeśli do wykonywania rozmów potrzebny jest w zasadzie jedynie telefon?

Odpowiedzią na te wszystkie pytania jest jedno słowo: Efektywność.

Oprogramowanie używane w call center, lub w działach obsługi klienta ma za zadanie zadbać o wysoką efektywność pracy osób,

których głównym zadaniem jest telefoniczna sprzedaż i telefoniczna obsługa klienta. W związku z tym, że w telefonicznej sprzedaży i telefonicznej obsłudze klienta, zdecydowana większość kosztów to koszt wynagrodzenia pracowników, oprogramowanie call center ma za zadanie optymalizację pracy i ułatwienie, w jak największym stopniu, wykonywania zadań przez pracowników.

Po stronie pracownika systemy call center to nic innego jak przeglądarka komputerowa i słuchawki z mikrofonem, natomiast po stronie dostawcy, oprogramowanie call center jest centralą telefoniczną, wyposażoną w szereg funkcji wspomagających pracę telemarketerów. Począwszy od mechanizmów automatyzacji procesu wybierania połączeń telefonicznych, poprzez intuicyjne scenariusze rozmowy, mechanizmy integrujące kanały obsługi, takie jak telefon, e-mail, SMS, czy VoiceSMS, aż do systemów raportowania i kontroli wyników pracy.

W większości przypadków, oprogramowanie call center poprawia co najmniej dwu-krotnie efektywność pracy działów telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta.

Sprawdź o ile wzrośnie efektywność pracy w przypadku Twojej firmy.

Skorzystaj ze Wsparcia na starcie.

Zamów 30 dniowy bezpłatny test i przekonaj się sam.

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość