Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

NAGRYWANIE ROZMÓW W CALL CENTER

18.11.2016

Możliwość nagrywania rozmów w call center jest niezwykle ważnym czynnikiem determinującym wybór najlepszego, sprawdzonego Systemu obsługi infolinii.

Nagrane rozmowy to:

  • doskonałej jakości materiał szkoleniowy dla telemarketerów,
  • dowód zawartych podczas rozmowy telefonicznej ustaleń z klientami, np. potwierdzenie zamówienia usług lub produktów, zgoda na skorzystanie z promocji

System Call Center Nexus wyposażony jest w moduł nagrywania rozmów, w jego skład wchodzi również intuicyjna wyszukiwarka nagrań.

Nagrane rozmowy składowane są na serwerze z możliwością bezpośredniego ich odsłuchania z interfejsu systemu lub z możliwością pobrania na dysk w formacie mp3. Nagrania można pobierać pojedynczo lub zbiorczo jako paczki po 1000 jednorazowo. Każdy z plików opisany jest numerem telefonu, datą nagrania i loginem telemarketera, który prowadził daną rozmowę.

Wyróżniającą się funkcjonalnością Systemu Call Center Nexus jest możliwość tagowania nagrań, co umożliwia błyskawiczne wyszukanie i odsłuchanie np. tylko rozmów zakończonych sprzedażą czy umówieniem spotkania.

Na uwagę zasługują wszystkie wymienione funkcjonalności, a szczególnie możliwość łatwego wykorzystania modułu nagrań do celów szkoleniowych.

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość