Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

STANOWISKA CALL CENTER

17.10.2016

Najbardziej rozpowszechnionym rozwiązaniem budowy stanowisk w Call Center są boksy wykonane z płyty meblowej.

Modułowa konstrukcja pozwala na dowolne  dopasowanie wymiarów do pomieszczenia. Boksy można zamówić praktycznie w każdej firmie produkującej meble na wymiar. Pionowe przegrody to jednocześnie nogi i ścianki boksów. Ścianki powinny być obite tkaniną dla uzyskania efektu akustycznego pochłaniania dźwięku. Jest to solidne i tanie rozwiązanie.

boksy call center

Uwaga – jeśli Call Center jest usytuowane w małym pomieszczeniu, to duża ilość przegród sprawi wrażenie  ograniczonej przestrzeni!

Taka konstrukcja wymaga, żeby stanowiska telemarketerów były wyposażone w słuchawki jednouszne, co poprawi komfort pracy z wykorzystaniem Systemu Call Center.

Powyżej przykładowy układ stanowisk Call Center o zalecanej przez nas konstrukcji.

 

 

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość