Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

PROFESJONALNE STANOWISKA PRACY W CALL CENTER

18.10.2016

Najbardziej optymalną opcją konstrukcji boksów Call Center, które łączą dobre funkcje akustyczne i estetyczne, są stanowiska tapicerowane ? przeszklone.

Dzięki takiej konstrukcji boksy Call Center:

  • są przestrzenne,
  • nie powodują wrażenia klaustrofobii,
  • mają odpowiednie parametry akustyczne.

stanowiska4

Uwaga: konstruując boksy przeszklone należy zadbać aby powierzchnia przeszklona nie była zbyt duża, ponieważ stanowiska nie będą wtedy spełniać funkcji akustycznej!

O czym jeszcze należy pamiętać?

  • Standardowo przegrody powinny sięgać powyżej głowy siedzącego telemarketera i wystawać około 30-40 cm przed obręb biurka – dzięki temu telemarketerzy nie będą się nawzajem zagłuszać.
  • Wielkość stanowisk powinna być tak dobrana, żeby telemarketer czuł się swobodnie.
  • Na stanowisku powinny się swobodnie zmieścić: monitor, klawiatura i komputer współpracujący z Systemem Call Center.
  • Systemy Call Center zazwyczaj nie wymagają podłączenia osobnego aparatu telefonicznego, więc słuchawki telemarketera są podłączone bezpośrednio do komputera.

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość