Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

WYGŁUSZENIE CALL CENTER - WYKŁADZINA PODŁOGOWA

19.10.2016

Podstawą profesjonalnego wygłuszenia Call Center jest tak zwana miękka podłoga, która powinna być pokryta wykładziną mającą odpowiednie parametry akustyczne. Należy pamiętać, że Call Center jest miejscem pracy dużej ilości telemarketerów, więc wykładzina musi być również odpowiednio wytrzymała.

W pomieszczeniach Call Center można zastosować praktycznie każdą wykładzinę dywanową dedykowaną do pomieszczeń biurowych, jednak z naszego doświadczenia wynika, że wymagania akustyczne i wytrzymałościowe najlepiej będzie spełniać wykładzina igłowana. Im grubsze runo, tym lepsze parametry akustyczne. Gruba wykładzina igłowane wykazuje właściwości wygłuszające nawet do 20 dB.

W ten sposób niskim nakładem finansowym można zapewnić podstawy dobrej akustyki pomieszczeń Call Center!

Jeśli mimo zastosowania wykładziny i boksów Call Center parametry akustyczne nadal są niezadowalające, należy pomyśleć o wygłuszeniu sufitu i ścian.

Zadzwoń do nas, jeśli masz pytania dotyczące funkcjonowania Call Center.

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość