Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

SYSTEM CALL CENTER I GSM

19.10.2016

Połączenia telefoniczne w większości Call Center wykonywane są za pomocą Systemu Call Center w technologii VoIP. A jeśli w lokalizacji Call Center jest kłopot ze stabilnym łączem internetowym dobrej jakości?

Mamy proste rozwiązanie tego problemu!

system call center

W takich przypadkach do wykonywania połączeń zalecamy wykorzystywanie kart SIM, które nie wymagają dostępu do Internetu. W lokalizacji Call Center instalowana jest bramka GSM, do której wpisane są fizycznie karty SIM.

Dzięki takiej operacji System Call Center nie wymaga żadnego łącza internetowego, ponieważ serwer Systemu Call Center działa w wewnętrznej sieci firmowej, natomiast połączenia są realizowane za pomocą bramki GSM i kart SIM.

Jeżeli możemy pomóc w rozwikłaniu innych tajemnic związanych z Twoim Call Center ? skontaktuj się nami.

 

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość