Systemy Call Center
Systemy Call Center to w skrócie centrale telefoniczne obudowane szeregiem funkcji usprawniających wykonywanie pracy telemarketerów i pracowników działów telefonicznej obsługi klienta.
Główną funkcjonalnością systemów call center, usprawniającą telefoniczną sprzedaż i obsługę klienta, jest CTI czyli integracja komputera pracownika z centralą telefoniczną. Dzięki CTI pracownik obsługuje połączenia telefoniczne za pomocą komputera, natomiast wszelkie dane na temat prowadzonej rozmowy wyświetlane są na monitorze, w postaci przyjaznego w obsłudze scenariusza rozmowy.
Scenariusz rozmowy prowadzi pracownika przez proces obsługi klienta, stanowiąc źródło informacji o kliencie i toczącej się konwersacji. Skrypt rozmowy może zawierać zarówno gotowe treści jakie telemarketer powinien przedstawić rozmówcy, jak i podpowiedzi reakcji na najczęstsze obiekcje klientów. W skrypcie rozmowy mogą znaleźć się również dodatkowe funkcje usprawniające proces obsługi jak np. możliwość wysyłki e-maila czy SMSa z podsumowaniem ustaleń telemarketera z klientem.
Oprogramowanie call center odpowiada również za poprawę efektywności pracy telemarketerów. Dzięki zastosowaniu mechanizmów click-to-call lub automatycznych dialerów, praca wykonywana jest z wielokrotnie większą wydajnością niż w przypadku telemarketingu „ręcznego”.
System dla Call Center spełnia też wiele funkcji odpowiadających za jakość pracy działu telefonicznej obsługi klienta. Już samo nagrywanie rozmów do celów szkoleniowych daje nieograniczone możliwości doskonalenia warsztatu pracy telemarketerów. Natomiast gromadzenie statystyk pracy sprawia, że oprogramowanie call center jest obecnie niezbędnym składnikiem każdego dobrze prowadzonego telemarketingu.
Call center w chmurze możesz teraz bezpłatnie przetestować i samemu przekonać się, o ile łatwiej pracuje się w ten sposób. Wystarczy wypełnić poniższy formularz kontaktowy lub zadzwonić do nas i skorzystać z oferty „Wsparcie na starcie”