Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt
Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt
Zacznij za darmo

CRM Call Center

27.06.2019

System call center

thinking racks, system call center online, CRM

Mówiąc o CRMie, z jednej strony powinniśmy mieć na myśli filozofię zarządzania relacjami z klientami a drugiej oprogramowanie wspierające te procesy. Utarło się jednak, że filozofia CRM została zepchnięta na plan drugi, a mówiąc CRM, myślimy tak na prawdę tylko i wyłącznie o systemie informatycznym, w którym przechowujemy dane o klientach i kontrahentach. Takim systemem może być zarówno narzędzie zwyczajowo nazwane CRMem ale także wycinek innego podsystemu np.: moduł sklepu internetowego, moduł systemu księgowego, czy moduł sytemu call center.

 Systemy Call Center powstały dokładnie po to, aby wspomagać zarządzanie relacjami z klientami. Już sama konstrukcja kampanii telemarketingowych, które posiadają określoną strukturę danych, scenariusz rozmowy i przypisanych telemarketerów, wpisują się w filozofię CRM. Można w ten sposób uznać, że każda z aplikacji call center jest pewnego rodzaju systemem zarządzania relacjami z klientami.

Aby jednak funkcjonalność systemu call center można było uznać za CRMa, musi on spełniać kilka wymagań

  • Po pierwsze, w systemie call center musi funkcjonować wspólna baza klientów, która wymienia dane z kampaniami telemarketingowymi i gromadzi historię relację z klientami.
  • Po drugie, środowisko biznesowe jest zmienne, więc struktura bazy klientów musi być elastyczna i pozwalać na opisywanie klientów zestawem indywidualnych cech.
  • Po trzecie, CRM powinien pozwalać na planowanie i wykonywanie celowanych akcji telemarketingowych. Np. zadzwoń/wyślij SMSa do wszystkich klientów którym w tym miesiącu kończy się umowa.
  • Klient kontaktujący się zwrotnie z firmą, powinien być rozpoznawany po numerze telefonu lub po autoryzacji za pomocą IVR, i obsługiwany zgodnie z zaplanowanym dla niego scenariuszem.
  • Wykonywane akcje telemarketingowe ostatecznie powinny raportować wyniki kontaktów z klientami do CRMa uzupełniając w ten sposób bazę wiedzy o klientach.
  • CRM w Systemie CallCenterOnline umożliwia opisywanie klientów dowolnym zestawem cech, dzięki czemu system sam dostosowuje się do struktury danych jakie chcesz w nim gromadzić.
  • Moduł CRM umożliwia budowanie trwałych relacji z klientem oraz kontrolowanie ciągłości kontaktów niezależnie od kierunku i rodzaju kampanii telemarketingowych.
  • Moduł udostępnia zestaw narzędzi pozwalających na oraz prowadzenie szybkich kampanii marketingowych, tworzonych w oparciu o zdefiniowane cechy klienta. Np. utwórz kampanię sprzedażową do klientów, którym w tym miesiącu kończy się umowa lojalnościowa.
  • Scenariusze rozmów, którymi posługują się telemarketerzy, mogą zawierać zarówno dane o klientach pobrane z CRMa jak i dane dostępne tylko z poziomu kampanii, dzięki temu system można dostosować do każdego rodzaju kampanii telemarketingowej.
  • Dane o klientach uzupełniane podczas prowadzenia rozmów mogą być w określonej konfiguracji zwracane do modułu CRM, co pozwala na budowanie dowolnych akcji telemarketingowych plastycznie powiązanych z główną bazą klientów firmy.
  • Dane o klientach można wymieniać również za pomocą API, co pozwala na pełną integrację z oprogramowaniem już działającym w firmie.

Sprawdź jakie możliwości daje CRM w Call Center Online. Wypróbuj przez 30 dni za darmo

CRM jest integralnym składnikiem Systemu Call Center i u nas otrzymasz go bezpłatnie jako podstawowy moduł oprogramowania call center.

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu.Ok, rozumiem