Poznaj ukraińską wersję systemu do call center
Zatrudnienie ukraińskich pracowników w call center to doskonały sposób na poszerzenie działalności firmy i zdobywanie większej liczby klientów, m.in. z Ukrainy. Jak wdrożyć w pracę Ukraińców, którzy nie posługują się językiem polskim tak dobrze jak polscy telemarketerzy?
Mamy rozwiązanie – przygotowaliśmy ukraińską wersję systemu do call center. Wypróbuj już teraz za darmo!
Czy ukraiński system do call center jest Ci potrzebny?
Zasadnym pytaniem jest, czy wdrażanie ukraińskiej wersji systemu do call center jest potrzebne. Nasza odpowiedź brzmi twierdząco. Z roku na rok do Polski przybywa coraz więcej Ukraińców, a w obliczu wojny napływ sąsiadów wzrósł niepomiernie. Zatrudnienie młodych, rezolutnych i chętnych do pracy w telemarketingu osób to doskonały sposób na po pierwsze pozyskanie pracownika (Polacy coraz częściej emigrują na Zachód i zaczyna brakować osób gotowych do pracy w kraju), po drugie rozszerzenie działalności firmy i zdobywanie klientów ukraińskich (znacznie lepiej obsłuży ich ukraiński telemarketer), po trzecie zaś udzielenie pomocy potrzebującym i wsparcie rodzimej gospodarki (m.in. poprzez ograniczenie potrzeby pobierania zasiłku przez osoby samodzielnie zarabiające).
Przetłumaczony przez nas na język ukraiński system do call center pomoże imigrantom szybciej i łatwiej wdrożyć się w zawód telemarketera. Jest intuicyjny, a więc prosty w obsłudze. Działa analogicznie do oryginalnej wersji w języku polskim, dzięki czemu Ty lub managerowie nie będziecie mieli problemu z wytłumaczeniem nowym pracownikom, jak wykonać konkretne operacje.
Jak działa system do call center w języku ukraińskim?
Ukraiński system do call center prowadzi pracowników przez codzienne zadania w taki sam sposób i w takim samym stopniu, jak robi to polski system w przypadku polskich telemarketerów. System CRM w języku ukraińskim stanowi bazę, w której imigranci znajdą wszystkie informacje o obsługiwanych klientach: historię kontaktu, aktywne i archiwalne produkty/usługi, ewentualne skargi czy procesy windykacyjne.
W systemie do call center ukraińscy pracownicy mogą zaplanować ponowny kontakt z wybranymi klientami: telefoniczny, mailowy, SMS-owy. Podczas obsługi klientów skorzystają z gotowych skryptów rozmowy, co znacząco ułatwi im pracę w pierwszych miesiącach, gdy dopiero będą się uczyć obsługi klienta. Wystarczy, że podążą za scenariuszem, a odniosą sukcesy sprzedażowe bądź inne.
Żeby pracownicy nie marnowali czasu na obdzwanianie bazy klientów i utrzymali efektywność na wysokim poziomie, wybieraniem numerów, nawiązywaniem połączeń i przekazywaniem ich zajmie się dialer wbudowany w nasz system do call center. Innym wartościowym automatem jest system IVR, który obsłuży klientów bez konieczności nawiązywania połączenia z żywym pracownikiem. System ten odpowie dzwoniącym chociażby na najczęściej zadawane pytania lub przedstawi ofertę firmy.
System do call center w języku ukraińskim i polskim to zestaw narzędzi nie tylko dla telemarketerów. Skorzystacie z niego również Ty bądź managerowie. Będziecie mogli podsłuchiwać i odsłuchiwać rozmowy, generować zestawienia i raporty, porównywać wyniki pracowników. Dzięki monitoringowi online w czasie rzeczywistym podejrzysz, jak radzą sobie Twoi nowi ukraińscy pracownicy i będziesz w stanie skorygować ewentualne błędy. Monitoring pozwoli Ci także zatrudniać pracowników z Ukrainy w trybie w pełni zdalnym lub hybrydowym.
Wypróbuj nasz system do call center w języku ukraińskim. Oferujemy darmowy okres testowy dla Ciebie i Twoich pracowników. To się opłaca!