Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

Telemarketing jako praca zdalna

27.10.2017

System call center do pracy zdalnej

Pracownicy coraz chętniej wybierają opcję pracy w domu czyli home office. To świetna opcja dla osób niepełnosprawnych, osób pracujących w niepełnym wymiarze godzin, czy mieszkających daleko od biura. System Call Center Online daje możliwość stworzenia rozproszonego call center.
Mimo że doradcy pracują w wielu lokalizacjach, manager monitoruje ich pracę online. Dla firmy zyskiem jest mniejsza powierzchnia biurowa, mniejsze koszty mediów, mniejsza ilość zwolnień lekarskich. Pracownicy nie tracą czasu na dojazdy, pracują w otoczeniu, które znają i lubią.

home office


Telemarketer pracujący w domu musi jedynie zadbać o komputer z dostępem do internetu i wyposażyć go w słuchawki z mikrofonem. Wymagania dla komputera to minimum 2-rdzeniowy procesor i 2GB RAM. Łącze internetowe to minimum 512 Kb/s. Preferowana przez system Call Center Online przeglądarka to Mozilla Firefox lub Chrome

Manager może zarządzać zespołem tak, jakby telemarketerzy byli w firmie. Do tego celu służy moduł monitoringu online, gdzie manager widzi: w jakiej kampanii telemarketer jest zalogowany, z kim w danym momencie rozmawia, jak długo trwa rozmowa, jak długo i z jakiego powodu pracownik jest na przerwie itp. W razie potrzeby manager może podsłuchać rozmowę na bieżąco, a jeśli trzeba, może wesprzeć telemarketera radą przesłaną na jego pulpit w systemie call center.

W call center Online znajdziesz również moduł video przeznaczony do szkoleń telemarketerów pracujących, właśnie w systemie home office.
Sprowadź nasz system do zarządzania pracą zdalną. Dostaniesz go na 30 dni za darmo!

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość